Coca-Cola HBC Romania a obtinut un trofeu Stevie si o mentiune speciala pentru doua dintre programele sale de responsabilitate sociala in cadrul Competitiei Internationale de Business „Stevie Awards” 2010, singura competitie de profil care recunoaste performanta in business la nivel mondial.

Coca-Cola HBC Romania a obtinut un trofeu Stevie si o mentiune speciala pentru doua dintre programele sale de responsabilitate sociala in cadrul Competitiei Internationale de Business „Stevie Awards” 2010, singura competitie de profil care recunoaste performanta in business la nivel mondial.
Astfel, programul „Colectare Selectiva”, care are o puternica componenta educationala si de lobby pe tema colectarii selective si a reciclarii, a fost distinsa cu trofeul Stevie, fiind declarat marele castigator al categoriei Campania de Comunicare sau PR a Anului – Public Affairs (Communications or PR Campaign of the Year – Public Affairs). Denumit „Stevie” (gr. Stephen – incoronat), trofeul este unul din cele mai dorite premii, fiind supranumit „premiul Oscar al lumii de afaceri”.
De asemenea, programul „Adopta un rau de la izvoare pana la varsare”, care reuneste eforturile