Propaganda și MEDA vă invită într-o călătorie în lumea gusturilor rafinate, în cea mai recentă campanie de comunicare pentru promovarea noii game de Salamuri Crud – Uscate.

Propaganda a imaginat o lume a bunului gust dus la nivel de artă, în care maeștrii salamieri – experți în gusturi fine și combinații rafinate – sunt autoritatea absolută atunci când vine vorba despre mese și gustări alese. În centrul lor sunt plasate salamurile crud-uscate, care surprind orice connoisseur într-ale gustului prin calitatea excepțională și notele unice, oferite de combinațiile de ingrediente de cea mai bună calitate.

“Și cum stăteam și ne gândeam, cu o farfurie cu salam tăiat felii pe masă, am simțit nevoia, inevitabil, să adulmec o felie, pentru inspirație. Moment în care m-a lovit buchetul. “Mamă ce buchet! Simți gustul de nucă? Excelent! Salamul ăsta are nevoie de un somelier al salamurilor.“ povestește Alex Macsoda, Senior Art Director Propaganda, despre cum s-a născut conceptul creativ al campaniei.

“Ne-am dorit, în spiritul comunicării MEDA, o campanie autentică și cu o abordare inedită. Ne-am dorit să vorbim despre cele mai rafinate produse de la MEDA, în cea mai rafinată manieră. Și pentru aceasta ne-am folosit de „experții în bun-gust”. Așa cum vinul are experții săi, salamurile crud-uscate (al căror proces de producție este, pe alocuri, o adevarată artă) ar trebui să aibă, de asemenea, specialiști ai gustului, capabili să aprecieze calitatea produsului și să facă recomandări de combinații fine”, a declarat Mihai Dinculescu, Director Marketing MEDA.

Fiecare dintre cele patru sortimente ale gamei de salamuri crud uscate MEDA are în spate o poveste unică, explicată în detaliu de maeștrii salamieri, care ne poartă prin fiecare etapă a procesului de producție, de la selecția ingredientelor până la procesul de maturare. Adevărați experți în gust, salamierii cunosc secretele celor mai potrivite asocieri și sunt cei mai avizați să facă recomandări. Astfel s-a născut platforma salamieri.ro care se dorește a fi “un portal” către o lume în care gustările rafinate ce au la baza mezelurile crud – uscate și arta se îmbină perfect, sub îndrumarea atentă a maeștrilor salamieri.

Campania integrată „Salamierii de Top recomandă salamurile crud uscate de la Meda” a început în luna februarie. Campania este implementată la nivel național și include mediul online, radio, outdoor și comunicare in-store (campanii de sampling).

La dezvoltarea noii campanii cu bun gust de la Meda au contribuit:

Din partea Agenției:

Cornel Gologan – Ex – Creative Director Propaganda

Cătălin Manciuc – Group Creative Director Propaganda

Eugen Gana – Copywriter Propaganda

Andrei Dragota – Ex – Copywriter Propaganda

Alex Macsoda – Senior Art Director Propaganda

Cătălina Bălan – Account Director Propaganda

Roxana Mihalachi – Account Executive Propaganda

Mădălina Răpeanu – Strategic Planner Propaganda

Marcela Moldovan – AV Director Propaganda

Valentin Oprea – DTP Propaganda

 Din partea Clientului:

Mihai Dinculescu – Director Marketing MEDA

Manuela Păduraru – Brand Executive MEDA

Pentru producția spoturilor online s-a colaborat cu Lens Flare Studio, regia aparținând lui Radu Bărbulescu. Ședința foto pentru campanie a fost realizată de Red Carpet Studio, fotograf Dan Samoilă.

Despre PROPAGANDA

PROPAGANDA este o agenţie independentă, fondată în 2002, care oferă clienţilor săi servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand şi creaţie până la producţie sau dezvoltare şi implementare media. PROPAGANDA crede în Creative Marketing, campaniile sale fiind apreciate şi premiate în cadrul festivalurilor naţionale şi internaţionale, atât pentru creativitate, cât şi pentru eficienţă, festivaluri la care au obţinut peste 60 de premii, printre care 13 premii Effie.

Despre MEDA PROD

Cu o istorie de peste 21 ani MEDA PROD ’98 este una dintre principalele companii producătoare de mezeluri din România.

MEDA a avut de la început o strategie axată pe calitate pentru satisfacerea gusturilor consumatorilor. Crenvurștii din piept de pui MEDA sunt o legendă, devenind cei mai vânduți crenvurști din piață.

Afacerea s-a extins, iar azi produsele noastre se găsesc în majoritatea rețelelor de retail modern și în peste 3.000 de magazine din comerțul tradițional. Societatea numără 615 angajați și are puncte de lucru deschise în București, Craiova, Arad, Turda și Bacău.