Provocarea lansată de Beko și-a atins scopul în numai 11 zile

Beko, unul dintre cele mai importate branduri de electrocasnice, care și-a asumat misiunea globală de prevenire a obezității infantile, a reușit să mobilizeze peste 1,000,000 de persoane din întreaga lume să își împărtășească obiceiurile alimentare sănătoase în social media. Cu peste un milion de postări #EatLikeAPro în doar 11 zile, Beko este încântat să anunțe că donațiile au atins pragul de 1,000,000 de euro.

Campania #EatLikeAPro, lansată în data de 30 aprilie a acestui an, a făcut apel la utilizatorii canalelor social media pe care i-a încurajat să-și împărtășească obiceiurile alimentare sănătoase folosind #EatLikeAPro pentru a genera donații. Fiecare postare apărută pe Twitter sau Instagram a reprezentat 1 Euro donat către UNICEF de Beko.

Misiunea brandului Beko este susținută de echipa FC Barcelona, care a prezentat inițiativa #EatLikeAPro pe tricourile echipei în timpul meciului El Clásico (FC Barcelona vs. Real Madrid), cel mai vizionat meci de fotbal al echipelor de club din lume.

Inițiativa globala Beko #EatLikeAPro derulată în parteneriat cu FC Barcelona și UNICEF își propune creșterea gradului de conștientizare cu privire la obezitatea infantilă, o problemă globală reală cu care ne confruntăm în prezent. Donațiile strânse până în prezent vor fi folosite pentru a oferi familiilor și școlilor primare informații, instrumente și sprijin pentru a îmbunătăți dietele, creșterea și dezvoltarea a 600.000 de copii din America Latină.

Despre Beko

Beko este brandul internațional de electrocasnice al Arçelik Group și Partener Premium Global al echipei de fotbal FC Barcelona. Beko oferă game de produse care includ electrocasnice mari, aparate de aer condiționat și electrocasnice de mici dimensiuni. Beko este liderul pieței de electrocasnice independente din Europa în segmentul de bunuri de folosință îndelungată și brandul cu cea mai rapidă creștere pe piața europeană în perioada 2000-2016.

Beko este unul din cei mai importanți jucători pe piața locală de electrocasnice din Regatul Unit al Marii Britanii și, în același timp, ocupă poziții de top pe piața bunurilor de folosință îndelungată în Franța și Polonia.

Beko în România

Beko a intrat în portofoliul Arctic în 2003, la scurt timp după preluarea pachetului majoritar al Arctic de către grupul Arçelik. Brandul s-a lansat pe piața din România printr-o gamă completă de electrocasnice, care se diferențiază prin tehnologiile de ultimă oră pe care le integrează și printr-un design modern de produs. De la subgame de produse special create pentru tinerele familii cu copii (gama Bebeko by Beko, 2005), soluții ingenioase pentru iubitorii de animale (mașina de spălat rufe cu funcția specială PET) sau tehnologia revoluționară cu lumină albastră din gama Beko Smart Blue Line, Beko și-a consolidat poziționarea de brand premium inovator și a devenit una dintre primele mărci de electrocasnice preferate de români.

 Despre FC Barcelona

FC Barcelona a fost fondată în anul 1899 și este unică în multe feluri. Clubul este deținut de peste 145.000 de membri și se poate lăuda că a fost cel mai de succes club de fotbal din Europa al ultimilor zece ani. În această perioadă, clubul a câștigat patru din cele cinci Ligi ale Campionilor din vitrina clubului și șapte din cele 24 de titluri de campioni ai Spaniei. Datorită personalității sale deosebite, „Barça” este recunoscută ca fiind „mai mult decât un club”. Stilul distinctiv al echipei este proiectat în întreaga lume de către cei mai buni jucători și antrenori ai timpului lor.

Toate acestea merg mână în mână cu ambiția sa continuă de a deveni cea mai admirată şi iubită instituție sportivă de pe planetă. Această misiune este susținută de principii de bază cum ar fi umilința, efortul, ambiția, respectul și munca în echipă, în timp ce clubul este renumit și pentru angajamentul său față de societate, care este canalizat prin Fundația FC Barcelona și activitatea sa de educare a copiilor prin puterea exemplului şi promovarea valorilor sportului.

Despre UNICEF

UNICEF lucrează în unele dintre cele mai dificile locuri din lume, pentru a ajunge la cei mai dezavantajați copii. Prezenți în 190 de țări și teritorii, lucrăm pentru fiecare copil, pentru a construi o lume mai bună pentru toți oamenii. Pentru mai multe informații despre UNICEF și despre activitatea sa pentru copii, vizitați www.unicef.org.

Comenteaza