Replate Waste @ Pizza Hut, semnată MullenLowe, Golin şi Profero, câştigă al cincilea premiu anul acesta, la Internetics 2018

MullenLowe România câștigă trei trofee – două Silver și un Gold – pentru campania Replate Waste cu Pizza Hut la Internetics 2018, împreună cu Golin și Profero. După Webstock și PR Award, Replate Waste câștigă al cincilea premiu din 2018, devenind cea mai premiată campanie a agenției anul acesta.

La Internetics 2018, campania a câștigat un trofeu Gold, la categoria Digital Craft – Best Website Content şi două trofee Silver la categoriile Social Media – Online PR Special Projects şi respectiv Interactive Campaigns – Digital component of an integrated campaign – Retail.

„Sunt foarte mândru de outcome-ul acestei campanii şi de faptul că este premiată cu fiecare ocazie, la fiecare festival. Am pus foarte mult suflet pentru că noi am crezut în idee încă de la brief, i-am văzut potenţialul şi am încercat să îl exploatăm la maximum. Sperăm că prin această campanie să schimbăm cu adevărat comportamente şi să determinăm românii să reducă risipa alimentară cât mai mult, contribuind în acelaşi timp la dezvoltarea industriei fotografiei în mediul digital,spune Silviu Antohe, Group Creative Director Mullen.

Replate Waste este o inițiativă de prevenire a risipei alimentare. Împreună cu fotograful Ciprian Țânțăreanu (cel mai premiat fotograf de food din România), Pizza Hut a creat o serie de workshop-uri de „replate waste” pentru fotografi, bloggeri și influenceri. Participanții au fotografiat și recreat diverse feluri de mâncare, care au ajuns pe Shutterstock, dar și pe canalele social media personale. Astfel, mâncarea rămasă poate fi refolosită pentru fotografii de produs, iar diversele ingrediente pot servi unor sesiuni foto dedicate exclusiv categoriei food.

În primele 5 minute de la upload, toate fotografiile de pe platformă au fost descărcate cel puțin o dată. Până acum, ele au fost folosite de publicații sau branduri din 21 de țări (precum USA, India, Brazilia, Argentina, Australia, Italia, Anglia, Japonia) și au adus donații către fundația Hospice Casa Speranței.

Echipele Mullen & Profero: Silviu Antohe & Mihai Costache (Group Creative Directors), Nicoleta Grigoriu (DTP Designer), Andra Panaitescu (Account Director), Alexandra Todirică (Account Manager), Ovidiu Popa (Account Director Profero), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director Mullen).

Echipa Golin: Roxana Dibă (Head of Brand Communication), Marina Constanda (Senior PR Manager), Alexandra Ion (Digital Manager), Claudia Bodnar (Junior Digital Associate), Ana Maria Stoica, Ruxandra Simion, Bianca Cenuşescu (Senior Media Associate), Diana Pralea (Media Associate).

Despre MullenLowe România

Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în 65 de țări.

În România, Mullen face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alături de Initiative (media), Golin (relații publice), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (new media).

Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook MullenLowe Romania.

Despre Golin România

Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, pentru patru ani la rând, titlul de Agenția #1 în topul Biz PR Awards, iar în 2018 premiul pentru Creativitate în PR. Golin  rămâne cea mai premiată agenție de PR la premiile Webstock 2018 si singura agenție din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: Agenția Anului în cadrul galei Romanian PR Award 2014, Agenția #1 în topul Biz PR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români. Golin a fost de două ori Agenția Anului la Romanian PR Award – în 2010 și 2014.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de birouri în America, EMEA si APAC.

Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.

Despre Profero București

Profero București, afiliată la rețeaua internațională MullenLowe Profero, este o agenție de digital advertising cu o experiență de peste 10 ani pe piața din România, atât cu branduri locale, cât și internaționale. Profero este parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare din România, Lowe Group, #25YearsYoung, din care mai fac parte agențiile Initiative, MullenLowe, Golin,  Medic One și BPN.

Comenteaza

Site-ul Advertising4U.ro foloseste cookies. Prin continuarea navigarii pe platforma noastra confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Ok