Returnează produsul dacă nu eşti mulţumit de el

Acasa/COMUNICATE DE PRESA/business / banci / asigurari / finante/Returnează produsul dacă nu eşti mulţumit de el

Returnează produsul dacă nu eşti mulţumit de el - ”Mulţumesc pentru alegerea ta” - o iniţiativă PhilipsReturnează produsul dacă nu eşti mulţumit de el

”Mulţumesc pentru alegerea ta” – o iniţiativă Philips

Începând cu luna martie, Philips îţi oferă garanţia returnării banilor în 30 de zile, dacă nu eşti mulţumit de calitatea produsului pe care l-ai achiziţionat[1]. Astfel, în perioada martie-decembrie 2012, oricine cumpără un produs Philips din magazinele partenere, îl poate returna în cazul în care produsul nu se ridică la înălţimea aşteptărilor sale din punct de vedere performanţe sau calitate.

“120 de ani de inovaţie ne recomandă. Produsele noastre sunt eficiente şi uşor de folosit şi sunt achiziţionate pentru calitatea lor incontestabilă, dovedită în timp. Înaintea lansării pe piaţă, toate produsele Philips sunt supuse la teste intensive de anduranţă (testul căderii pentru fiare de călcat, testul pragului, rotirii furtunului sau pentru înfăşurarea cablului pentru aspiratoare), astfel încât numai cele mai performante produse ajung în casele consumatorilor noştri. Anul acesta, am demarat această campanie pentru că dorim să le mulţumim tuturor celor care aleg un produs Philips şi ne acordă astfel încrederea lor. Cu această ocazie, oferim tuturor cumpărătorilor posibilitatea de a returna produsul, în cazul în care nu sunt mulţumiţi de calitatea lui”, a spus Oana Tănăsescu, Lead Marketing Manager Philips Consumer Lifestyle Balkans.

Iniţiativa face parte din campania ”Mulţumesc pentru alegerea ta!”, implementată de Philips la nivel naţional, în magazinele partenere. Returnarea banilor este valabilă pentru orice produs electrocasnic, de îngrijire personală sau electronic de la Philips, cu excepţia televizoarelor, monitoarelor, fax-urilor, telefoanelor mobile, corpurilor şi sistemelor de iluminat, bateriilor şi a altor consumabile. Pe parcursul anului, o persoană poate returna un singur produs, dintr-o anumită categorie. De exemplu, dacă a returnat un robot de bucătarie, nu mai poate returna încă un robot de bucătarie, dar poate returna un sistem audio sau un uscător de păr.

Procedura de returnare a produsului este extrem de simplă. Consumatorul trebuie să expedieze produsul în ambalajul original, toate accesoriile, certificatul de garanţie, o copie după factura fiscală şi formularul de promoţie completat, către Oficiul Poştal 71, Căsuţa Poştală 1, Bucureşti, în maximum 30 de zile de la data achiziţionării.

Pentru a putea fi returnat, produsul trebuie să fie în stare funcţională şi să nu prezinte defecte cauzate de utilizarea necorespunzătoare. Restituirea contravalorii produsului de către Philips nu echivalează drepturile pe care cumpărătorul le are, legate de garanţia produsului sau alte drepturi ce ţin de protecţia consumatorului.

Iniţiativa Philips din cadrul acestei campanii dovedeşte încrederea pe care compania o are în calitatea produselor sale.

Regulamentul campaniei este disponibil gratuit pe www.philips.ro şi în magazinele participante (http://www.promotion.philips.com/ro/ro/detailpage/multumesc-pentru-alegerea-ta/).

*Excepţie fac produsele Philips AVENT, televizoarele, monitoarele PC, videoproiectoarele, fax-urile, telefoanele mobile, corpurile şi sistemele de iluminat, bateriile şi  alte consumabile.

Despre Royal Philips Electronics

Royal Philips Eletronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) este o companie care oferă soluţii diversificate pentru sănătatea şi bunăstarea oamenilor, concentrându-şi activitatea în scopul oferirii de produse inovatoare, ce îmbunătăţesc calitatea vieţii. Ca lider mondial în sectoarele sănătăţii, produselor de lifestyle şi soluţiilor de iluminat, Philips integrează tehnologia şi designul pentru a oferi soluţii complete, ce au la bază înţelegerea consumatorului şi promisiunea brandului, „sense and simplicity”. Având sediul central în Olanda, Philips are peste 120.000 de angajaţi în peste 100 de ţări. Cu vânzări de 22,3 miliarde Euro în 2010, compania este lider pe pieţele echipamentelor de îngrijire cardiacă, echipamentelor pentru pacienţii în stare critică şi aparatură medicală de îngrijire la domiciliu, soluţii de iluminat eficiente energetic şi aplicaţii inovatoare în domeniul iluminatului, precum şi pe pieţele produselor de lifestyle, pentru îngrijire personală şi divertisment. De asemenea, Philips deţine poziţia de lider pe piaţa produselor electrice de bărbierit şi de îngrijire corporală, produselor portabile de divertisment şi a celor de îngrijire a sănătăţii bucale. Mai multe despre Philips găsiţi pe www.mediacee-philips.com şi www.philips.com/newscenter.


[1] Excepţie fac produsele Philips AVENT, televizoarele, monitoarele PC, videoproiectoarele, fax-urile, telefoanele mobile, corpurile şi sistemele de iluminat, bateriile şi  alte consumabile.

Go to Top