Sanofi și Boehringer Ingelheim au ajuns la un acord definitiv.

  • Advertising4U.ro Platforma de Promovare ONLINE

Sanofi și Boehringer Ingelheim au anunțat semnarea contractelor pentru definitivarea tranzacției strategice inițiate în decembrie 2015, care constă într-un schimb de active între divizia de sănătatea animalelor a Sanofi („Merial”) și divizia de produse medicale fără prescripție (CHC – Consumer HealthCare) a Boehringer Ingelheim. Acest pas reprezintă o etapă majoră în finalizarea tranzacției, preconizată să aibă loc până la sfârșitul lui 2016, și se supune aprobării tuturor autorităților de reglementare din diferite teritorii/regiuni/țări. Integrarea diviziei CHC a Boehringer Ingelheim în Sanofi şi a diviziei Merial în Boehringer Ingelheim va demara ulterior.

Tranzacţia va reprezenta un schimb semnificativ de active în sectorul farmaceutic și un eveniment deosebit de important în istoria ambelor companii.

Prof. Dr. Andreas Barner, Președintele Consiliului de Administrație al Boehringer Ingelheim, a declarat: „Acest schimb reprezintă un câștig atât pentru Boehringer Ingelheim, cât și pentru Sanofi. Mai mult, reprezintă unul dintre pașii cei mai importanți din istoria noastră, demonstrând orientarea constantă către sectoare bazate pe inovație. Fiind o companie farmaceutică concentrată pe cercetare, ne vom consolida substanțial poziția pe piața produselor pentru sănătatea animalelor și preconizăm că vom fi unul dintre cei mai mari actori din acest segment la nivel mondial. Datorită asemănărilor între cultura și abordările BI și Sanofi, avem încredere că activitățile care fac obiectul tranzacției vor avea o evoluție bună în viitor”.

Olivier Brandicourt, M.D., Chief Executive Officer, Sanofi, a declarat: „Prin semnarea acestor contracte, ne îndeplinim unul dintre obiectivele strategice cheie pentru 2020, și anume acela de a deveni lideri în segmentul de CHC şi o companie globală diversificată de top în domeniul sănătăţii. Acest schimb ne va aduce un portofoliu complementar celui deja existent de medicamente fără prescripţie, cu branduri recunoscute, ceea ce ne va permite să creăm valoare pe termen lung și să ne consolidăm poziția pe piață în anumite țări strategice”.

Acest schimb strategic creează premisele pentru ca ambele companii să își sporească prezența și amploarea în două segmente deosebit de atractive ale industriei farmaceutice. În momentul finalizării cu succes a tranzacției, divizia de CHC a Boehringer Ingelheim – cu o valoare de piaţă de 6,7 mld. euro – va fi transferată către Sanofi, iar divizia Merial a Sanofi – cu o valoare de piaţă de 11,4 mld. euro – va fi transferată către Boehringer Ingelheim. Tranzacția include plata în numerar către Sanofi a sumei de 4,7 mld. euro, pentru a reflecta diferența de valoare între cele două divizii de business. Ținând cont de contribuția preconizată a diviziei CHC transferate, implementarea progresivă a sinergiilor și utilizarea veniturilor nete pentru a răscumpăra acțiuni, Sanofi se așteaptă ca tranzacția să aibă un efect neutru asupra profitului pe acțiune al diviziei în 2017, cu o creştere ulterioară.

Combinarea portofoliilor și platformelor tehnologice complementare ale Merial și Boehringer Ingelheim în ariile de medicamente anti-parazitice, vaccinuri și specialități farmaceutice ar plasa compania într-o poziție mai competitivă în segmentele de creștere cheie ale industriei, aducând mai multă valoare și inovație pentru clienții din întreaga lume. Divizia de sănătatea animalelor din cadrul Boehringer Ingelheim și-ar dubla vânzările la aproximativ 3,8 mld. euro, comparativ cu vânzările globale din 2015.

În urma acestei tranzacții, Sanofi ar urma să integreze activitatea de CHC a Boehringer Ingelheim în toate țările, cu excepția Chinei. Vânzările combinate ale diviziei CHC s-ar ridica la aproximativ 4,9 mld. euro [2], pe baza vânzărilor globale din 2015. Datorită adăugării unui portofoliu complementar de branduri și produse, Sanofi și-ar consolida poziția în mai multe dintre categoriile sale strategice – terapia durerii, soluții pentru alergii, produse pentru tuse și răceală, produse pentru îngrijire feminină, sănătate digestivă, vitamine, minerale și suplimente.

Hubertus von Baumbach, Președintele desemnat al Consiliului de Administrație al Boehringer Ingelheim, a declarat: „Știm la fel de bine ca Sanofi că acest schimb este atractiv pentru ambele părți datorită angajaților noștri, angajamentului și performanței excelente ale acestora. Prin urmare, Boehringer Ingelheim și Sanofi și-au asumat angajamentul de a conduce cu succes aceste activități, pentru a asigura sustenabilitatea lor în viitor”.

Semnarea a fost precedată de șase luni de negocieri constructive de succes, care au decurs conform planului. Ambele companii au analizat și discutat detaliile tranzacției, concentrându-se pe extinderea exactă a schimbului de active, precum și pe asigurarea conformării cu reglementările în vigoare. În ultimele luni, Boehringer Ingelheim și Sanofi s-au consultat îndeaproape și cu organismele sociale relevante din Franța și Germania, precum și cu autoritățile de reglementare competente, scopul fiind acela de a definitiva toate elementele pentru realizarea schimbului. Conform angajamentelor asumate la începutul negocierilor, companiile au convenit că Lyon și Toulouse (Franța) vor fi centrele operaționale cheie ale activității Boehringer pentru sănătatea animalelor, incluzând operațiunile de business, unitățile de cercetare și dezvoltare și respectiv producție la Lyon, precum și fabrica din Toulouse. Deoarece piața din Statele Unite reprezintă o parte importantă a activității Merial, Boehringer Ingelheim urmează să acorde o atenție deosebită susținerii avântului operațiunilor din SUA. Germania ar fi un centru cheie al activității de CHC a Sanofi, incluzând în mod special categoriile gastrointestinal și tuse şi răceală, care vor beneficia de pe urma capabilităților puternice ale echipelor actuale ale Boehringer Ingelheim.

*** 

Sanofi a organizat o teleconferință pentru investitori dedicată comunității financiare, ca urmare a semnării contractelor cu Boehringer Ingelheim în vederea realizării schimbului între divizia de sănătatea animalelor a Sanofi și divizia de consumer healthcare a Boehringer Ingelheim.

Teleconferința poate fi redifuzată în format audio la următoarele numere de telefon. Redifuzarea va fi disponibilă după aproximativ două ore de la încheierea teleconferinței:

 Europa +41 (0) 91 612 4330
UK +44 (0) 207 108 6233
SUA +1 (1) 631 982 4566

COD REDIFUZARE 
18934#

Activitățile de CHC ale Boehringer Ingelheim

Divizia de Consumer Healthcare din cadrul Boehringer Ingelheim se situează pe locul opt în rândul celor mai mari activități de profil din lume. În 2015, vânzările acestei divizii s-au ridicat la 1,51 miliarde de euro, contribuind cu 10% la vânzările nete ale Boehringer Ingelheim. Scopul său este de a crea și promova soluții inovatoare și sustenabile, care să contribuie la dezvoltarea de branduri globale cu o valoare reală pentru consumatori.

Brandurile cele mai importante ale diviziei CHC a Boehringer Ingelheim sunt: produsul antispasmodic Buscopan® (vânzări de 223 de milioane de euro în 2015; produsul se comercializează în principal în Europa și piețele emergente), laxativul Dulcolax® (vânzări de 225 de milioane de euro în 2015; produsul se comercializează în peste 40 de țări și are o poziție puternică în Statele Unite), multivitaminele Pharmaton® (vânzări de 140 de milioane de euro în 2015, majoritatea acestora în piețele emergente), tratamentele pentru tuse Mucosolvan® (vânzări de 168 de milioane de euro în 2015, în principal în Germania și Rusia), Bisolvon® (vânzări de 96 de milioane de euro în 2015, cu o prezență extinsă în Spania și Italia) și medicamentul pentru dureri în gât Mucoangin®/Lysopaïne® (vânzări de 54 de milioane de euro în 2015).

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro


Activitățile de CHC ale Sanofi

Vânzările diviziei de CHC a Sanofi s-au ridicat la 3,4 miliarde de euro în 2015. Principalele branduri ale acestei divizii sunt produsele anti-alergice Allegra® (vânzări de 424 de milioane de euro în 2015) și Nasacort® (vânzări de 122 de milioane de euro în 2015), analgezicele Doliprane® (vânzări de 303 milioane de euro în 2015), No-Spa® (vânzări de 88 de milioane de euro în 2015) și Dorflex® (vânzări de 81 de milioane de euro în 2015), produsele digestive Essentiale® (vânzări de 196 de milioane de euro în 2015), Enterogermina® (vânzări de 161 de milioane de euro în 2015) și Maalox® (vânzări de 97 de milioane de euro în 2015), produsul pentru îngrijire feminină Lactacyd® (vânzări de 114 milioane de euro în 2015) și vitaminele, mineralele și suplimentele Magné B6® (vânzări de 103 milioane de euro în 2015). În 2015, 48,1% din vânzările CHC au fost generate pe piețele emergente, 26,2% în SUA și 18,6% în Europa Occidentală.

Despre Merial

Merial este o companie cu poziție de lider mondial, bazată pe inovație, din industria produselor farmaceutice pentru sănătatea animalelor, furnizând o gamă cuprinzătoare de produse centrate pe prevenția bolilor și pe sănătatea și bunăstarea generală a animalelor. Merial are trei domenii de activitate principale: animale de companie, animale de fermă și sănătate veterinară publică, iar soluțiile sale sanitare vizează peste 200 de boli și afecțiuni la o varietate mare de specii. Merial are 6.900 de angajați și operează în peste 150 de țări din întreaga lume, înregistrând vânzări de 2,5 miliarde de euro în 2015. Merial este o companie Sanofi. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: www.merial.com; @Merial

Principalele branduri ale Merial în domeniul sănătății animalelor de companie sunt următoarele: – Frontline®, Heartgard®, NexGard®, Broadline® și Purevax®; iar în domeniul sănătății animalelor de fermă – Vaxxitek®, Eprinex®, Ivomec®, Longrange®, Circovac® și GastroGard®. Ca parte a angajamentului nostru pentru inovație și excelență, Merial are o rețea de 13 centre de cercetare și dezvoltare și 15 unități de producție.  

Despre divizia de sănătate a animalelor din cadrul Boehringer Ingelheim

Divizia de sănătatea animalelor din cadrul Boehringer Ingelheim deține a șasea cea mai mare activitate de sănătatea animalelor din lume și și-a asumat angajamentul de a furniza soluții inovatoare de vârf pentru a preveni, trata și vindeca bolile animalelor. Cu 3.800 de angajați la nivel mondial, această divizie a înregistrat vânzări nete de aproximativ 1,36 miliarde de euro în 2015, reprezentând 9% din veniturile totale ale companiei. Principalele branduri din portofoliul de sănătatea animalelor sunt: Ingelvac Circoflex® (vânzări de 281 de milioane de euro în 2015), Metacam® (vânzări de 101 milioane în 2015), Ingelvac® PRRS (vânzări de 99 de milioane de euro în 2015) și Duramune® (vânzări de 88 de milioane de euro în 2015).

Divizia de sănătatea animalelor din cadrul Boehringer Ingelheim este lider mondial în vaccinurile de uz porcin și deține poziții atractive în segmentul vaccinurilor pentru animale de companie și bovine, precum și în specialitățile farmaceutice pentru uz veterinar. Compania cercetează și dezvoltă soluții terapeutice pentru animale în SUA, Germania, China, Mexic și Japonia. Boehringer Ingelheim desfășoară activități extinse de cercetare și dezvoltare, în care investește aproximativ 12% din vânzările nete ale diviziei.

Despre Sanofi

Sanofi, lider mondial în domeniul sănătății, descoperă, dezvoltă şi distribuie soluții terapeutice centrate pe nevoile pacienților. Grupul Sanofi este organizat în cinci unități de business: Diabetes and Cardiovascular, General Medicines and Emerging Markets, Sanofi Genzyme, Sanofi Pasteur și Merial. Sanofi este cotată la bursele de valori din Paris (EURONEXT: SAN) şi New York (NYSE: SNY).

Despre Boehringer Ingelheim

Boehringer Ingelheim este una dintre cele mai importante 20 de companii farmaceutice din lume. Având sediul în Ingelheim, Germania, Boehringer Ingelheim operează la nivel global prin 145 de companii afiliate și un număr total de 47.500 de angajați. Compania înființată în 1885 ca o afacere de familie se concentrează pe cercetarea, dezvoltarea, fabricarea și comercializarea de medicamente noi cu o valoare terapeutică ridicată pentru medicina umană și veterinară.
Responsabilitatea socială reprezintă un element important al culturii corporatiste în cadrul Boehringer Ingelheim. Aceasta presupune implicarea la nivel mondial în proiecte sociale, spre exemplu, prin inițiativa „Making More Health”, având grijă în același timp de propriii angajați. Respectul, egalitatea de șanse și echilibrul între cariera profesională și viața de familie reprezintă fundamentul unei cooperări reciproce. De asemenea, compania pune accentul pe protejarea mediului și sustenabilitate în toate demersurile sale.

În 2015, Boehringer Ingelheim a înregistrat vânzări nete de aproximativ 14,8 miliarde de euro. Sumele alocate pentru R&D reprezintă 20,3% din vânzările nete.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.boehringer-ingelheim.com

Declarații cu caracter previzional Sanofi

Prezentul comunicat de presă conține declarații cu caracter previzional (forward looking statements) în sensul Private Securities Litigation Reform Act din 1995, cu modificările ulterioare. Acestea sunt declarații care nu sunt fapte istorice. Aceste declarații includ proiecții şi estimări precum şi ipotezele care au stat la baza acestora, declarații referitoare la planurile, obiectivele, intențiile şi așteptările cu privire la rezultatele financiare viitoare, evenimentele, operațiunile, serviciile, dezvoltările şi potențialul produselor în viitor, precum şi declarații cu privire la performanța viitoare. Declarațiile cu caracter previzional sunt în general identificate prin următoarele cuvinte: „a aștepta”, „a anticipa”, „a considera”, „a intenționa”, „a estima”, „a planifica” şi alte expresii similare. Deși managementul Sanofi consideră că așteptările reflectate în aceste declarații cu caracter previzional sunt rezonabile, investitorii sunt avertizați că informațiile şi declarațiile de acest gen se supun diferitelor riscuri şi incertitudini, multe dintre acestea fiind dificil de prevăzut şi aflându-se în general în afara controlului Sanofi, ceea ce poate duce la diferențe semnificative între rezultatele şi evoluțiile efective şi cele exprimate în, implicate de sau proiectate prin informațiile şi declarațiile cu caracter previzional.  Aceste riscuri şi incertitudini includ, printre altele, incertitudini inerente activităților de cercetare şi dezvoltare, date şi analize clinice viitoare, inclusiv post-marketing, decizii ale autorităților de reglementare, precum FDA sau EMA, referitoare la aprobarea sau respingerea oricărui medicament, dispozitiv sau aplicație biologică depusă pentru astfel de produse, precum şi deciziile acestor autorități cu privire la etichetarea produselor şi alte aspecte care ar putea afecta disponibilitatea sau potențialul comercial al acelor produse candidate, lipsa garanțiilor că, odată aprobate, produsele candidate vor avea succes comercial, aprobarea viitoare şi succesul comercial al alternativelor terapeutice, capacitatea Grupului de a valorifica oportunitățile de creștere externe, tendințele cursurilor de schimb valutar şi ratele aplicabile ale dobânzilor, impactul politicilor de control al costurilor şi modificările ulterioare aduse acestora, numărul mediu al acțiunilor emise şi aflate în circulație precum şi aspectele discutate sau identificate în documentele publice depuse la SEC şi AMF de Sanofi, inclusiv cele listate la rubrica „Factori de risc” şi „Avertisment cu privire la declarațiile cu caracter previzional” din raportul anual al Sanofi, din formularul 20-F, pentru exercițiul financiar încheiat la 31 decembrie 2015. Dacă legea aplicabilă nu impune acest lucru, Sanofi nu își asumă angajamentul de a actualiza sau revizui niciuna dintre informațiile sau declarațiile cu caracter previzional.

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!