MullenLowe România semnează campania de comunicare savana ULTRA REZIST cu noua tehnologie Intelligent Particles pentru Fabryo Corporation – companie a grupului AkzoNobel în România.

Campania are ca obiectiv promovarea produsului vedetă – vopseaua albă savana ULTRA REZIST – acum cu tehnologia nouă Intelligent Particles care oferă o rezistență dublă la pătare și murdărire, față de rețeta anterioară. Beneficiile funcționale date de noua tehnologie sunt multiple. În primul rând, petele dificile se șterg ușor, chiar și după o perioadă mai îndelungată (zile sau săptămâni), mirosul produsului este unul redus (înainte și după aplicare), aplicarea e ușoară și fără stropiri, iar rețeta este mult mai prietenoasă cu mediul înconjurător. În plus, finisajul pereților rezistă la spălări multiple. Astfel, se poate spune că respiri ușurat când redecorezi cu savana ULTRA REZIST, atât la propriu, cât și la figurat. De aici decurge și beneficiul emoțional – savana aduce armonia în casă pentru că nu mai ai grija petelor.

Toate aceste calități ale savana ULTRA REZIST sunt ilustrate prin două spoturi TV care poartă semnătura MullenLowe România. Un TVC și un demo prezintă doi gemeni care fac totul la dublu – joaca, murdărirea, iar apoi curățarea. Joaca este în toi, murdăria își face apariția, dar curățarea e rapidă și ușoară. La finalul zilei pereții sunt fresh, iar în casă este armonie cu savana ULTRA REZIST.

savana este un brand progresist, preocupat să vină mereu cu soluții care să îi ajute pe clienții săi să își exprime creativitatea, dar și să le ușureze viața, de la actul în sine al zugrăvitului și până când pereții devin „martori” ai momentelor de relaxare, joacă, distracție. Momente care trebuie savurate din plin, fără grija acelui „aoleu, ne-a luat valul, oare mai iese pata?”. În 2006, savana a adus în România prima vopsea albă rezistentă la pătare și murdărire, care a devenit un reper în industrie și soluția sigură pentru români, cunoscută astăzi ca savana ULTRA REZIST. În 2022, savana ULTRA REZIST evoluează și vine cu noua tehnologie Intelligent Particles. Aceasta combină macro-particulele, ce împiedică murdăria să pătrundă, cu micro-particulele care dau rezistența finisajului la spălări multiple. Astfel, înlăturăm clienților noștri nu doar grija „oare se mai șterg petele de pe pereți?”, ci le oferim și liniștea că ele se pot șterge ușor chiar dacă nu le-au observat („s-a prelins în spatele canapelei”) sau dacă nu au avut timp câteva zile să curețe pereții. Noua tehnologie aduce mai multe beneficii, pe care ne-am dorit să le facem cunoscute consumatorilor prin spoturile realizate pentru savana ULTRA REZIST vopsea albă, alături de echipa MullenLowe România. Îi mulțumim partenerului MullenLowe pentru soluția creativă care ne ajută să comunicăm ușor românilor toate noutățile pe care le-am pregătit pentru ei”, a declarat Alexandra Chirica, Director Strategie & Marketing, Fabryo Corporation – companie a grupului AkzoNobel în România.

„Provocarea a fost nu doar să transpunem beneficiile funcționale ale produsului în situații și gesturi firești, ușor de reținut și cu care consumatorii să rezoneze, ci, mai ales, să transmitem spiritul savana într-un beneficiu emoțional mai presus de orice calități tehnice. I-am spus “armonie în casă” și e despre copiii care își permit să fie copii, despre părinții moderni care nu se mai stresează pentru nimicuri și despre schimbarea de perspectivă, dincolo de schimbarea pereților. Mama gemenilor vede “oportunitatea” din “criza murdăririi” și alege să-i ajute pe copiii ei să-și dezvolte potențialul, în loc să-i certe. Petele se șterg oricum ușor și mai târziu. Petele nici nu mai au rol principal pentru că nu mai reprezintă un motiv de îngrijorare”, a spus Florian Langa, Senior Copywriter, MullenLowe România.

Cele două spoturi pot fi urmărite pe următoarele link-uri: https://youtu.be/d8e85IM7CUw / https://youtu.be/oyCHg3fKuQc

 Echipele implicate în campanie:

MullenLowe România: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Dan Drăgan (Senior Art Director), Florian Langa (Senior Copywriter), Solomiea Mircea (Art Director), Adrian Radu (AV Director), Andra Panaitescu (Client Service Director), Anca Duță (Account Director), Silviu Clinciu (Account Manager)

Fabryo Corporation – companie a grupului AkzoNobel în România: Alexandra Chirica (Director Strategie & Marketing), Angelica Căliman (Category Marketing Manager)

Despre AkzoNobel

Suntem pionieri în crearea unor multitudini de soluții ce dau viață suprafețelor de peste 200 de ani. Suntem experți în crearea de acoperiri și produse decorative, de aceea este foarte posibil sa găsiți cu ușurință cel puțin unul dintre produsele noastre.

Portofoliul nostru de branduri de clasă mondială – incluzând Dulux, International, Sikkens și Interpon – este apreciat cu încredere de clienții de pe întreg mapamondul. Operăm în peste 150 de țări și ne-am stabilit ținta de a deveni liderul global al industriei în care suntem prezenți. Este ceea ce oricine ar aștepta de la cea mai sustenabilă companie din industria vopselelor, cea care este și inventatorul viitorului de mai bine de două secole.

În România, AkzoNobel produce și vinde vopsele, acoperiri, protecții decorative și sisteme profesionale de înaltă calitate sub branduri renumite precum savana, APLA, Sadolin, Hammerite, Innenweiss, ROST, Interpon, Resicoat, Sikkens și International. AkzoNobel este prezent în România prin compania Fabryo Corporation SRL care oferă soluții decorative și sisteme profesionale destinate construcțiilor arhitecturale și industriei mobile, precum și acoperiri în pulbere pentru variate industrii și prin compania International Paint Romania ce operează în categoria produselor decorative și protecțiilor maritime.

Despre MullenLowe

De 29 de ani în România, MullenLowe este o agenție de creație, marketing și brand strategy, care își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat MullenLowe este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

MullenLowe România face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook Mullen sau pagina de LinkedIn MullenLowe Romania.