Saxo Bank, bancă specializată în investiţii şi tranzacţionări online, a lansat Saxo TV sub managementul fostului editor-prezentator Bloomberg TV, Owen Thomas. Obiectivul televiziunii este să furnizeze analize financiare și de business, având conținutul integrat în TradingFloor.com, comunitatea online de investiții financiare a Saxo Bank.

Saxo TV este avangarda conținutului digital și comunicării oferite clienților și își propune să furnizeze un nou tip de serviciu de televiziune. Saxo TV va oferi materiale exclusive și analize de piață, din interiorul pieței. Va adăuga o nouă perspectivă și conținut analitic subiectelor de business în derulare, pentru a le oferi investitorilor o imagine mai amplă, mai profundă a ceea ce se întâmplă pe piața financiară globală.

De-a lungul carierei sale, Owen Thomas a acoperit teme și subiecte de primă mărime din lumea financiară pentru lideri în lumea televiziunii precum CNN, BBC World News și Bloomberg. Va fi acompaniat de prezentatoarele Lea Jakobiak de la Sky News și Sara Walker, plecată de la Bloomberg. În echipă sunt și trei editori imagine și operatori video.

Owen Thomas a declarat:

“Toată lumea vede că modul în care privim televiziunea și consumăm informația se schimbă. Oamenii cer constant un flux de informații relevante: asta este ceea ce vom furniza la televiziunea Saxo Bank. Pentru majoritatea organizațiilor, viitorul digital este în obiectivul imediat, însă nu au nicio idee despre cum va arăta acesta. Saxo Bank a preluat inițiativa și va oferi clienților instrumentele de care au nevoie pentru a se adapta unei lumi în permanentă schimbare.

În dezvoltarea Saxo Bank, un important accent se pune mereu pe dorința de a ne diferenția ca o bancă specializată tranzacții și investiții cu focus pe client. Saxo TV este un pas înainte în aceeași direcție.”

Despre Saxo Bank

Saxo Bank este o bancă specializată în investiţii şi tranzacţionări online. Banca permite clienţilor să tranzacţioneze instrumente valutare (FX), CFD-uri, ETF-uri, acţiuni, contracte Futures, opţiuni şi alte instrumente derivate prin intermediul a trei platforme de tranzacţionare; platforma pe bază de browser SaxoWebTrader, platforma care poate fi descărcată SaxoTrader şi SaxoMobileTrader, o platformă pentru telefonul mobil. Platformele sunt disponibile în peste 20 de limbi, direct de la Saxo Bank sau prin intermediul unuia dintre clienţii instituţionali ai băncii. White label reprezintă pentru Saxo Bank o zonă de business importantă şi presupune personalizarea şi crearea de mărci pentru platformele de tranzacţionare  pentru alte instituţii financiare şi brokeri. Saxo Bank are peste 120 de clienţi white label şi deserveşte mii de clienţi retail în peste 160 de ţări. Saxo Asset Management a fost lansat în 2009 pentru a deservi segmentul investitorilor bogaţi şi, de atunci, şi-a triplat volumul bunurilor pe care le gestionează. Saxo Bank are sediul în Copenhaga şi birouri în Australia, Cehia, Franţa, Grecia, Italia, Japonia, Olanda, Singapore, Spania, Elveţia, Marea Britanie şi Emiratele Arabe Unite.