Saxo Bank: profit net de 2 ori mai mare in 2014 fata de 2013

Acasa/banci / asigurari / finante, business, COMUNICATE DE PRESA/Saxo Bank: profit net de 2 ori mai mare in 2014 fata de 2013
  • aaa_Advertising4U.ro-Platforma _de_Promovare_ONLINE

Saxo Bank, specialistul în investiții și tranzacționare online, și-a dublat profitul net anual pe 2014, la peste 51 de milioane de euro pe anul fiscal încheiat la 31 decembrie 2014. Depozitele colaterale ale clienților au crescut cu 2,3 miliarde de euro, atingând un nivel record de 9,14 miliarde de euro, în total. Depozitele colaterale au continuat să crească în ianuarie și februarie și se situează acum la nivelul de 9,9 miliarde de euro.

După o perioadă de incertitudine la nivelul economiei globale la începutul lui 2014, volumele de tranzacționare ale Saxo Bank au început să crească, în special în a doua parte a anului, datorită unei strategii axate pe atragerea de noi clienți și pe creșterea activității de tranzacționare, ceea ce a făcut din 2014 anul cel mai profitabil an financiar pentru Bancă din 2011 încoace:

  • Venit operațional: 403 milioane EUR (383,5 milioane EUR în 2013)
  • EBITDA: 147,3 milioane EUR (120,3 milioane EUR în 2013)
  • Profit înainte de taxe: 75,6 milioane EUR (33,1 milioane EUR în 2013)
  • Profit net: 51,08 milioane EUR (21,7 milioane EUR în 2013)
  • Depozite colaterale clienți: 9,14 miliarde EUR       (6,78 miliarde EUR în 2013)
  • Total equity: 570,5 milioane EUR (468 milioane EUR în 2013)

În 2014, Saxo Bank a continuat să îmbunătățească performanțele produselor și platformelor sale de tranzacționare, pentru a oferi clienților retail cele mai sofisticate platforme multi-asset de pe piață, concentrându-se și pe diversificarea fluxurilor de venit pe ambele linii de business. Pe zona de retail, veniturile au continuat să crească, în condițiile unui accent pus pe clienți, eficiență, profitabilitate și optimizare la nivelul întregului lanț de valori. Planurile Băncii în acest sens se extind și pe 2015, continuând și dezvoltarea businessurilor White Label, Institutional, High Net Worth Private și Digital.

Fondatorii și co-președinții Saxo Bank, Kim Fournais și Lars Seier Christensen, au făcut o declarație comună:

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

“Suntem mulțumiți de rezultatele pe 2014 și de creșterea obținută, mai ales dacă ne uităm la condițiile pieței. Fluxul de clienți noi și creșterea depozitelor colaterale sunt evidențe ale potențialului de creștere al Saxo Bank pe 2015”.

Saxo Bank continuă să se bucure de un capital solid, cu un total equity de 570 milioane de euro. În noiembrie 2014, Saxo Bank și-a extins baza capitalului Tier 1 prin emiterea unor Note în valoare de 44,8 milioane de euro pe Bursa din Irlanda. Acest lucru a ajutat Banca să reziste cu succes în fața impactului evenimentelor de pe 15 ianuarie 2015, când Banca Elveției a renunțat la plafonul raportului franc elvețian/euro. Un anumit număr de clienți au avut colateral insuficient pentru a-și acoperi pierderile pe pozițiile deschise pe francul elvețian. Saxo Bank estimează că pierderile maxime nete, la nivelul întregului grup, provocate de aceste evenimente sunt evaluate la 93,8 milioane de euro. Cum acestea sunt produse după anul fiscal 2014, vor fi reflectate în declarațiile financiare din 2015.

Despre Saxo Bank

 Saxo Bank este o bancă specializată în investiţii şi tranzacţionări online. Banca permite clienţilor să tranzacţioneze instrumente valutare (FX), CFD-uri, ETF-uri, acţiuni, contracte Futures, opţiuni şi alte instrumente derivate prin intermediul a trei platforme de tranzacţionare; platforma pe bază de browser SaxoWebTrader, platforma care poate fi descărcată SaxoTrader şi SaxoMobileTrader, o platformă pentru telefonul mobil. Platformele sunt disponibile în peste 20 de limbi, direct de la Saxo Bank sau prin intermediul unuia dintre clienţii instituţionali ai băncii. White label reprezintă pentru Saxo Bank o zonă de business importantă şi presupune personalizarea şi crearea de mărci pentru platformele de tranzacţionare pentru alte instituţii financiare şi brokeri. Saxo Bank are peste 120 de clienţi white label şi deserveşte mii de clienţi retail în peste 160 de ţări. Saxo Asset Management a fost lansat în 2009 pentru a deservi segmentul investitorilor bogaţi şi, de atunci, şi-a triplat volumul bunurilor pe care le gestionează. Saxo Bank are sediul în Copenhaga şi birouri în Australia, Cehia, Franţa, Grecia, Italia, Japonia, Olanda, Singapore, Spania, Elveţia, Marea Britanie şi Emiratele Arabe Unite.

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!