Saxo Bank lansează un portal revoluționar de tranzacționare  care combină capabilitățile platformei premiate cu cele ale rețelelor sociale.

  • Saxo Bank este primul mare jucător din lumea financiară care mizează pe “social trading”
  • Beta.TradingFloor.com este primul portal de social trading din lume care oferă tranzacționări multi-asset
  • Comunitatea va fi compusă din investitori reali și va oferi transparență deplină asupra performanței și istoriei lor în tranzacționare

 Saxo Bank a lansat o nouă comunitate de social trading pentru investitori serioși – TradingFloor.com – în variantă beta. Portalul permite celor care tranzacționează în lumea întreagă să-și facă publice tranzacțiile și să le transforme în experiențe sociale.

Într-o declarație comună, cei doi fondatori și co-președinți Saxo Bank, Kim Fournais și Lars Seier Christensen, au afirmat:

“Am vrut să dezlănțuim forța peer-to-peer a jucătorilor din lumea întreagă, permițându-le să se conecteze online cu traderi experimentați, care li se aseamănă, sătui de informațiie venite de la oamenii de vânzări sau bănci”.

Pe noul site, disponibil la beta.tradingfloor.com, investitorii pot să-și împărtășească tranzacțiile, într-o comunitate în care performanța este verificată, deci traderii pot fi siguri de performanțele celor pe care îi urmează sau le copiază comportamentul tranzacțional. Saxo Bank, bancă globală de investiţii, specializată în tranzacţionări online şi investiţii pe pieţele financiare internaţionale, este primul mare jucător din lumea financiară care face o mișcare de o asemenea îndrăzneală în universul multi-asset de social trading online.

Kim Fournais și Lars Seier Christensen cred că acest portal va schimba regulile jocului:

“După ce am revoluționat tranzacționarea online, fiind primii care am “atacat” segmentul acesta în 1998, acum vrem să democratizăm accesul la tranzacționări și managementul fondurilor către toți cei care nu avut până acum acces la universul bursier. Permitem investitorilor să își facă publice tranzacțiile, să interacționeze, să posteze comentarii și strategii, să discute idei, să se urmeze unul pe celălalt și să-și imite comportamentul tranzacțional. Credem că acest lucru va schimba fundamental atitudinea investitorilor față de tranzacționarea de FX, CFD-uri, opțiuni, futures, titluri și acțiuni în viitor, transformând-o într-o experiență socială.”

“Pe noul TradingFloor.com, puteți vedea ce fac cu banii lor cei mai buni participanți la tranzacționări, în orice clasă de asseturi pe care o alegeți. Prezentăm în mod voit numai traderi autentici, cu conturi reale, trazancționându-și proprii bani, pentru a asigura comunitate de social trading pentru investitori serioși”, au mai spus Kim Fournais și Lars Seier Christensen.

Noul site TradingFloor.com oferă, de asemenea, o serie de date valoroase pentru trader, cum ar fi vești de pe piețe, date, informații utile și idei de tranzacționare din partea autorilor consacrați din departamentul de analiză al Saxo Bank. Un canal de informații va afișa în timp real date legate de sentimentul investitorilor de pe piață. Corespondentul britanic de la ITV News, multi premiat, Angus Walker, s-a alăturat Saxo Bank și va forma, împreună cu un alt nume “greu”, Owen Thomas, fost prezentator la Bloomberg și BBC World, echipa de transmisiuni TV proprii portalului Saxo Bank.

Despre Saxo Bank

 Saxo Bank este o bancă specializată în investiţii şi tranzacţionări online. Banca permite clienţilor să tranzacţioneze instrumente valutare (FX), CFD-uri, ETF-uri, acţiuni, contracte Futures, opţiuni şi alte instrumente derivate prin intermediul a trei platforme de tranzacţionare; platforma pe bază de browser SaxoWebTrader, platforma care poate fi descărcată SaxoTrader şi SaxoMobileTrader, o platformă pentru telefonul mobil. Platformele sunt disponibile în peste 20 de limbi, direct de la Saxo Bank sau prin intermediul unuia dintre clienţii instituţionali ai băncii. White label reprezintă pentru Saxo Bank o zonă de business importantă şi presupune personalizarea şi crearea de mărci pentru platformele de tranzacţionare  pentru alte instituţii financiare şi brokeri. Saxo Bank are peste 120 de clienţi white label şi deserveşte mii de clienţi retail în peste 160 de ţări. Saxo Asset Management a fost lansat în 2009 pentru a deservi segmentul investitorilor bogaţi şi, de atunci, şi-a triplat volumul bunurilor pe care le gestionează. Saxo Bank are sediul în Copenhaga şi birouri în Australia, Cehia, Franţa, Grecia, Italia, Japonia, Olanda, Singapore, Spania, Elveţia, Marea Britanie şi Emiratele Arabe Unite.