Contact Center Magazine premiaza profesionalismul si rezultatele din industria de call center din Romania la Contact Center Awards 2011. Demersul de comunicare reuneste branduri de renume national si international si creeaza un mediu adecvat formarii si schimbului de experienta si know-how in randul participantilor.
Mediul economic instabil a dus la cresterea nevoii de competitivitate in majoritatea companiilor, transformand sectorul de call center intr-un instrument eficace de mentinere si atragere a clientilor. Evenimentul isi propune sa premieze si sa promoveze valorile, viziunea si strategiile aplicate de profesionistii din domeniu pentru evolutia standardelor tehnologice, umane si manageriale de nisa.
Contact Center Awards se va desfasura la J.W. Marriott Grand Hotel din Bucuresti, in data de 20 aprilie 2011, in a doua zi a evenimentului Call Center and Customer Care Conference and Expo, unul dintre cele mai influente evenimente ale comunitatii de contact center din Estul Europei.
Competitia se desfasoara atat la nivelul call centerelor, cat si al centrelor de suport, iar participantii pot fi de la reprezentanti ai top managementului pana la reprezentanti ai departamentului de Relatii cu Clienti. In randul criteriilor de evaluare se regasesc: calitatea serviciilor oferite, profesionalismul si coeziunea echipei, capacitatea de motivare si de inovare a membrilor echipei etc.