Shakira, imaginea Activia la nivel global

Activia, cel mai mare brand din portofoliul diviziei Danone de Lactate lansează prima campanie globală de marketing menită să susțină poziţionarea Activia ca brand care contribuie la un stil de viaţă sănătos. Campania se concentrează pe un parteneriat cu Shakira, superstarul columbian care susține noua campanie a brandului de iaurt – „Îndrăznește să te simți bine”.

Campania internațională va fi promovată la TV, în mediul digital, în print, outdoor, in-store și prin acțiuni de relaţii publice. Campania va debuta cu un spot TV nou, care va fi difuzat concomitent în peste 50 de țări din întreaga lume, în data de 16 Martie, readucând în prim plan mesajul Activia „Starea de bine vine din interior” folosind dansul ca modalitate prin care se celebrează sănătatea și starea de bine.

Filmat în Barcelona, noul spot TV o prezintă pe Shakira dansând într-o pădure de poveste, sub oploaie aurie de praf de stele, exprimând astfel bucuria stării de bine. Shakira declară: “Cred că a avea grijă de sănătate este secretul unei stări permanente de bine, iar dansul este una dintre modalităţile de a transmite si a exprima starea de bine interioară şi modul în care aceasta este percepută din  exterior.

Noua piesă a Shakirei, „Dare (La La La)” – inclusă pe noul ei album intitulat „Shakira”, ce va fi lansat pe 25 martie 2014 – asigură coloană sonoră a spot-ului TV. Creată de agenţia Vinizius Young & Rubicam Barcelona, reclama a fost realizată de o echipă de renume care îi include şi pe Art Director-ul Eugenio Caballero, câștigător al unui Oscar și pe mult premiatul Javier Aguirresarobe.

Shakira declară următoarele despre parteneriat: „Am colaborat cu Activia la realizarea noii reclame TV deoarece cred cu adevărat că a avea grijă de sănătatea ta interioară te ajută să simți și să exteriorizezi bucuria stării de bine.

Spotul TV include atât o execuție globală de 45’’ pentru lansarea campaniei, cât și un format de 20”/ 30” ce poate fi adaptat local, format care permite fiecărei piețe să se concentreze pe comunicarea perspectivelor și inovațiilor specifice fiecărei ţări.

Acesta este susținut de o amplă campanie digitală, găzduită de o nouă platformă globală de brand, www.activia.com (activ din 16 martie), care va cuprinde materiale exclusive despre campanie, inclusiv scene din culisele filmării spotului TV. Platforma de comunicare on-line a fost gândită astfel încât să livreze la nivel global conținut care va genera buzz și va crește popularitatea „Burticii Fericite Activia”

Întreaga campanie este amplificată de un program extins de relații publice, incluzând relații cu presa, acțiuni de implicare socială, evenimente și sampling.

„Această campanie realizată la nivel global reprezintă nu numai o premieră pentru Activia, ci şi pentru Danone. Aceasta este cea mai mare și mai complexă inițiativă derulată vreodată de companie pe mai multe piețe simultan și suntem mândri să avem sprijinul unuia dintre cele mai faimoase staruri pop din întreaga lume, în calitate de ambasador oficial al campaniei noastre. „Shakira este alegerea potrivita  pentru a exprima importanța stării de bine. Ea exemplifică perfect rolul esențial al stării de bine ce vine din interior în viața unui artist de talie internațională.” a declarat Luca Casaura, Vicepreşedintele de marketing al Activia la nivel global.

Pentru mai multe informații despre campanie, inclusiv pentru materiale exclusive, cum ar fi scene din culisele filmării spotului TV sau pentru spotul TV, vă rugăm să accesați site-ul www.activia.com (activ din 16 martie).

https://www.facebook.com/activia.romania

https://www.youtube.com/channel/UCxKxapEqNO390CxsWE2T7UQ

2014 este Anul schimbării în bine în România, campanie care a început cu Mihaela Rădulescu desemnată Maestra Stării de Bine. Noua campanie globală va exprima starea de bine prin dans, în timp ce Mihaela va continua să ofere – prin puterea propriului exemplu –  inspirație pentru adoptarea de obiceiuri sănătoase, alimentare și de stil de viață. Vom continua astfel să susținem schimbarea în bine pentru toate femeile din România.

-Final-

Despre SHAKIRA

De-a lungul carierei sale, cântăreața și compozitoarea columbiană Shakira a vândut peste 60 de milioane de discuri în întreaga lume și a câștigat numeroase premii, inclusiv două premii Grammy, opt Latin Grammy, patru premii World Music Awards, trei premii American Music, cinci Billboard Music Awards şi multe altele. Ea este singurul artist din America de Sud care a avut o melodie pe locul I în topurile din SUA  și patru din cele 20 cele mai bine vândute hit-uri din ultimul deceniu. La vârsta de 18 ani, ea a înfiinţat Fundația Pies Descalzos (Barefoot) care oferă în prezent educație și hrană pentru peste șase mii de copii săraci din Columbia și care și-a extins activitatea și în alte țări, prin proiectele recent lansate în Haiti și Africa de Sud.

În octombrie 2011, Shakira a fost numită, de către preşedintele Obama, membru al Comisiei Consultative prezidenţiale privind excelenţa educativă pentru hispanici. Shakira a fost antrenor în cel de-al 4-lea sezon al emisiunii „The Voice”, cea mai vizionată competiție muzicală de la NBC prin care se caută cea mai bună voce a națiunii. Ea va reveni în spectacol în sezonul 6. Noul album al Shakirei va fi lansat în data de 25 Martie 2014.

Despre Danone Lactate

Danone Lactate, cea mai mare divizie a Grupului Danone, este lider mondial în categoria de iaurturi, produse lactate fermentate proaspete cu probiotice și alte produse lactate proaspete.

Începuturile companiei Danone Lactate datează din 1919, când,în Barcelona au fost vândute primele iaurturi realizate de Isaac Carasso. Astăzi, divizia este dedicată misiunii Danone de a aduce sănătate prin alimente cât mai multor oameni, comercializând o gamă largă de produse lactate proaspete, gustoase și hrănitoare, în peste 70 de țări din întreaga lume. Cele mai apreciate branduri de produse lactate proaspete sunt: Activia, Actimel, Danonino, Danacol, iaurturile grecești bogate în proteine: OIKOS şi Danio, brandurile de răsfăţ:Danette şi Fantasia, brandurile cu un conținut scăzut de grăsimi şi cu puţine calorii: Vitalinea, Taillefine, Ser, precum și marca Danone de iaurturi simple și iaurturi cu fructe.

Despre Activia

Prezent în peste 70 de țări de pe toate cele 5 continente, Activia este cel mai mare brand de produse lactate proaspete, lansat de Danone în 1987. Activia conține un amestec unic de bacterii selectate de experții Danone, inclusiv Bifidus Actiregularis (mai mult de 4 miliarde de bacterii Bifidus Actiregularis se găsesc într-o porție de 125 g). Produsele lactate fermentate Activia au la bază peste 20 de ani de cercetare și expertiză. Numeroasele studii clinice au demonstrat în mod repetat că bacteriile Bifidus Actiregularis reușesc să traverseze sistemul digestiv și ajung vii în flora intestinală, în cantități mari.

Danone și Activia în România

DANONE România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2012 o cifră de afaceri de 506 milioane lei. Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs, produse în majoritate în fabrica din Bucureşti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Brandurile cu cel mai mare succes în România sunt Danone Natural, Activia, Danonino, Actimel, Tradiții și OIKOS.

Fabrica Danone din București a produs primele iaurturi locale în 1999, iar în prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.

Potrivit raportului Best Buy Award pentru România, ediția 2013/2014, realizat de ICERTIAS, Activia este iaurtul care oferă cel mai bun raport calitate/preț pe segmentul de probiotice de pe piața românească.

Activia a fost lansat pe piața românească în anul 2001, portofoliul mărcii cuprinzând acum 28 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis. Iaurtul Activia, produs în fabrica din București, se exportă cu succes și în alte 6 țări din Europa de Sud Est.

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați:

Alina Tătaru – Account Manager IMAGE PR, 0748 421 071, alina.tataru@imagepr.ro

Go to Top