În octombrie 2017, Taco Bell se lansa în România, introducând pe piața locală faimoasele #tacogoodies, de inspirație mexicană.
Filozofia de brand #livemas a fost primită cu mult entuziasm și interes de #tacofani, restaurantele oferind constant o experiență diferită. Cu fiecare ofertă, vizită sau comandă, brandul sărbătorește libertatea la nivel de gusturi și preferințe, având opțiuni inovative pentru toți clienții, indiferent dacă sunt curajoși, pofticioși sau doar curioși. Aceștia au posibilitatea de a personaliza #tacogoodies, pot opta pentru variante vegetariene și se bucură de free refill pentru băuturile răcoritoare.
Cu restaurante ce includ un sistem de tip bucătărie deschisă care permite clienților să vadă cum sunt pregătite comenzile și un design în spiritul #livemas, Taco Bell oferă o experiență inedită. Brandul revoluționează modul de servire a produselor, #tacofanii având posibilitatea de a face o alegere personalizată și atunci când vine vorba despre ce sos doresc sau cum vor să îl folosească în momentele în care se bucură de #tacogoodies.
La Taco Bell nu există corect sau greșit, prin urmare clienții pot reinventa de fiecare dată rețetele în stilul personal, alegând între sosurile Mild (picant) și Fire (foarte picant) care sunt disponibile permanent în meniu. Aceștia sunt încurajați să dea frâu liber imaginației și să experimenteze moduri de servire diferite, într-un stil original: să le adauge direct pe produse, să facă dipping sau să le folosească ca dressing.
Brandul impulsionează comunitatea să fie autentică, creativă și să trăiască în fiecare zi în stilul său, promovând ideea de unicitate și libertatea în alegeri, fără constrângeri.
“Venim constant în întâmpinarea fanilor cu experiențe #livemas, așa cum i-am obișnuit încă de la început. Astfel, le oferim pe lângă varietate și libertatea de a-și crea propriile produse, în stilul lor. Dincolo de gustul unic, rețetele inedite și portofoliul diversificat, Taco Bell este mai mult decât un brand de food, este o experiență. Ne dorim ca fiecare client să o savureze la maximum, tocmai de aceea îl încurajăm să-și personalizeze produsele, acesta având ocazia de a alege cum, cât și ce fel de sos să folosească în momentul în care se bucură de #tacogoodies, indiferent că vorbim despre taco, Crunchwrap Supreme sau Fajita Burrito”, a declarat Costică Mișaca, Director General Taco Bell România.
Odată cu această inovație, până pe 14 iunie, #tacofanii au ocazia să încerce noul Lil Crunchwrap. Produsul este disponibil în două variante: Nacho Cheese Beefy și noul Creamy Jalapeño Chicken Grill, putând fi comandat individual, în Snack Menu sau Box.
Fanii Taco Bell sunt invitați să urmărească în continuare vești despre produsele și ofertele favorite direct pe paginile Social Media ale brandului – Facebook și Instagram.