Targ | TTR – Targul de Turism al Romaniei 2015

Acasa/Informatii UTILE/Targ | TTR – Targul de Turism al Romaniei 2015

@ 12-15.03.2015 de la ora 10:00

@ Bucuresti – Centrul Expozitional ROMEXPO

Targ | TTR – Targul de Turism al Romaniei 2015

Sunteti invitati sa vizitati editia de primavara a Targului de Turism al Romaniei, intre 12-15 martie 2015, in cadrul Centrului Expozitional Romexpo.

Targul de Turism al Romaniei este locul potrivit pentru a descoperi cele mai frumoase destinatii din Romania si din strainatate.

Veti putea alege dintre sutele de oferte prezentate si veti putea participa la evenimentele conexe atractive pe care Romexpo si partenerii sai le-au pregatit pentru aceasta editie. De asemenea, veti avea ocazia sa cunoasteti noi parteneri de afaceri, dar si sa fidelizati relatiile existente cu partenerii traditionali.

Program de vizitare:
12-14 martie 2015 (joi-sambata): intre 10.00-18.00
15 martie 2015 (duminica): 10.00-16.00

Locatie: Centrul Expozitional ROMEXPO, Pavilioanele C1, C2, C3, C4, C5, C6

Acces

Bilet intrare adulti si studenti: 5 lei/zi
Copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilitati si persoanele institutionalizate beneficiaza de intrare gratuita

Targul de Turism al Romaniei este organizat de Romexpo de doua ori pe an, fiecare editie reprezentand pentru cele mai importante companii din Romania si din strainatate cea mai potrivita ocazie de a-si prezenta ofertele turistice intr-o atmosfera animata, propice interactiunii.

Ajuns la cea de-a XXXIII-a editie, Targul de Turism al Romaniei ramane locul ideal de prezentare atat a celor mai interesante oferte si atractii turistice din Romania si din strainatate, cat si a accesoriilor si gadget-urilor necesare in orice vacanta.

Pentru a vizualiza tematica completa, va invitam sa accesati linkul: http://www.targuldeturism.ro/files/Forms_ro/2015/F2-Tematica-2015-TTRII.pdf

Pe langa elementul B2C, Targul de Turism al Romaniei are o importanta latura B2B, reprezentand pentru vizitatorii specialisti platforma ideala pentru a intalni parteneri de afaceri, pentru a reinnoi si fideliza relatiile existente cu partenerii traditionali.

Go to Top