Teatrul Stela Popescu şi-a lansat în această toamnă noua imagine şi noua identitate. De sâmbătă, pe clădirea Palatului Naţional al Copiilor, mai précis la intrarea Sălii Mici – identificată în ultimii ani cu spectacolele Teatrului Stela Popescu – se va putea vedea o casetă luminoasă marcând noua identitate vizuală a teatrului.

Tot din această toamnă, AdSymphony a creat  o nouă imagine a site-ului Teatrului Stela Popescu. Colaborarea dintre instituţia de cultură şi AdSymphony a apărut din dorinţa de a oferi publicului o platformă uşor de remarcat şi de utilizat în marea lume a internetului.

Website-ul beneficiază de un design special. Atunci când îl accesezi intri în atmosfera de pe scenă, datorită imaginilor din timpul spectacolelor care rulează pe pagina principală. Logo-ul creat de AdSymphony se evidenţiază în colţul din stânga sus, fiind urmat de statement-ul instituţiei: „Teatru la nivel de EXCELENŢĂ”. Vizitatorii site-ului pot consulta programul spectacolelor din actuala stagiune. Cei care doresc să retrăiască atmosfera din sală pot accesa secţiunea „Galerie”, unde vor descoperi materiale video şi foto surprinse în timpul spectacolelor.

De acum este mai simplu pentru spectatori să achiziţioneze bilete. Echipa AdSymphony a adăugat noii platforme o secţiune specială unde biletele pot fi rezervate sau cumpărate online. Site-ul permite şi facturarea automată.

Pe lângă design, noul site beneficiază şi de optimizare SEO. Platforma a migrat pe un nou domeniu care corespunde principiilor şi modelelor de bună practică din acest punct de vedere. Din momentul lansării, s-au pus în practică tehnici de monitorizare şi măsurare a impactului SEO, aşteptându-se o creştere a performanţei paginii web. www.teatrulstelapopescu.ro