Topul brandurilor auto si investitiile in publicitate

Acasa/auto / transporturi, COMUNICATE DE PRESA, media / publicitate/Topul brandurilor auto si investitiile in publicitate
  • Topul brandurilor auto si investitiile in publicitate

Topul brandurilor auto si investitiile in publicitate

mediaTRUST, cea mai dinamică companie de monitorizare media din România, prezintă vizibilitatea brandurilor auto în publicitate, în primele patru luni ale anului 2015.

Dacia ocupă primul loc în topul brandurilor auto cu cele mai multe reclame înregistrate în perioada 1 ianuarie- 30 aprilie 2015 – 3.149 de reclame și un rate card estimat la 4.996.716 euro. Locul doi este ocupat de Nissan cu 1.844 de reclame și un rate card aproximat la 2.123.595 euro. Brandul american, Ford, este situat pe locul trei în clasament cu 1.568 de reclame, iar rate cardul estimat la 1.607.774 euro. Toyota ocupă locul patru cu 1.465 de reclame și un rate card de 1.702.712 euro, urmată de Renault cu 1.406 de reclame înregistrate și 2.494.120 euro RC.

Jeep este în top cu 986 de reclame înregistrate în perioada analizată, urmat de Skoda cu 837 de reclame și Volkswagen cu 818 reclame.Opel a înregistrat 736 de reclame, în primele patru luni ale anului 2015, Hyundai este pe locul 10 în top cu 623 de reclame. BMW este pe locul 11 cu 614 reclame, urmat de Mazda cu 581 de reclame și Audi cu 441 reclame. Land Rover are 391 de reclame difuzate, la egalitate cu brandul german Mercedes Benz.

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

Brand Nr. Reclame Cost/euro
Dacia 3149 4996716
Nissan 1844 2123595
Ford 1568 1607774
Toyota 1465 1702712
Renault 1406 2494120
Jeep 986 1745501
Skoda 837 1324226
Volkswagen 818 2277528
Opel 736 1216647
Hyundai 623 626004
BMW 614 853182
Mazda 581 645290
Audi 441 1055249
Land Rover 391 706391
Mercedes    Benz 391 721386

 

17.025 de reclame difuzate/tipărite la categoria autovehicule în perioada 1 ianuarie – 30 aprilie 2015

Promovarea spoturilor publicitare s-a făcut, în special, în mediul vizual, în primele patru luni ale anului televiziunile au difuzat 14.809 de reclame care au vizat brandurile auto. Radiourile au difuzat în această perioada 1.643 de spoturi publicitare la categoria autovehicule, iar ziarele şi revistele au publicat 573 de machete publicitare la aceeaşi categorie.

Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate/tipărite se numără Sport.ro (3.282 reclame), Europa FM (516 reclame), Ziarul Financiar (250 machete publicitare).

Despre raport

Pentru vizibilitatea în publicitate, realizată cu ajutorul aplicației admonit, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste  22.204 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie -30 aprilie 2015, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la sectorul Industria Auto.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. Din 2004 suntem membri ai organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), iar în 2014 am devenit membri BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!