Compania Naţională Poşta Română aduce la cunoştinţă clienţilor săi faptul că, în următoarea perioadă, traficul poştal intenaţional, atât fluxul de import cât şi cel de export, va fi afectat de o serie de factori specifici: condiţii meteo nefavorabile, cantităţi foarte mari de trimiteri, precum şi aglomerarea curselor de transport aerian.
Aceste aspecte ar putea genera întârzieri în ceea ce priveşte timpii de circulaţie în traficul internaţional. Estimăm că această situaţie s-ar putea manifesta în perioada 13 decembrie 2017 – 31 ianuarie 2018.
Dorim să ne asigurăm clienţii şi partenerii comerciali că Poşta Română îşi va respecta toate obligaţiile impuse prin lege şi asumate în relaţia cu clienţii şi va gestiona cât mai eficient posibil situaţia.
Orice reclamaţie legată de calitatea serviciilor poştale prestate de Poşta Română poate fi trimisă pe adresa de mail suportclienti@posta-romana.ro. De asemenea, clienţii au la dispoziţie numerele de telefon: 021 9393, 021 9393 111.