Advertising4U.ro-Comunicate-de-presa-Info-evenimente-Media-NEWSTV Paprika, singurul canal cu tematică gastronomică din România, parte a portofoliului Chello Central Europe, s-a lansat începând cu 1 mai în rețeaua Focus Sat, unicul operator de servicii Direct-to-Home din piață și poate fi accesat în pachetul de servicii Familia.

Focus Sat, companie membră a grupului UPC, oferă clienţilor săi servicii de televiziune digitală prin satelit la standarde înalte de calitate pe întreg teritoriul țării, reprezentând o alternativă la televiziunea prin cablu, pentru zonele în care aceasta nu este disponibilă.

„Ne dorim să aducem întotdeauna clienților noștri o experiență de vizionare integrată, de aceea optimizăm în permanență grila, astfel încât să ne adresăm nevoile fiecărui segment. Introducem canale cerute de public și îmbunătățim constant ofertele pentru clienți. Extinderea grilei noastre susține acest angajament. Începând de acum, abonații Focus Sat se vor bucura și de programele TV Paprika, un canal foarte popular cu tematică culinară”, declară Cătălin Iţu, Country Director Focus Sat România.

“Suntem încântați de preluarea TV Paprika în rețeaua Focus Sat, parteneriat care contribuie la extinderea canalului în regiunea Europei Centrale. Colaborarea cu Focus Sat în România marchează o nouă etapă în dezvoltarea postului nostru, aducându-l astfel în atenția unui public mai numeros”, declară Alena Blahovcová, Affiliate Sales Vice-President Chello Central Europe.

În ultima perioadă, TV Paprika a cunoscut o largă extindere, numărul total de abonați în România ajungând în prezent la peste 2,5 milioane.

TV Paprika este singurul canal de televiziune din România dedicat gătitului echilibrat şi vieţii sănătoase. Prin emisiunile sale, canalul promovează sfaturi practice şi secrete culinare unice, iar datorită programelor sale extrem de atractive, prezentate de bucătari faimoşi, precum: Jamie Oliver, Gordon Ramsay, Martha Stewart sau Nigella, TV Paprika a devenit brandul cel mai puternic din Europa al programelor culinare.

Cunoscut drept un important furnizor de conţinut pe piaţa de televiziune, Chello Central Europe reprezinta alte 12 canale tematice, în rețeaua Focus Sat: Minimax, Romantica, Sport1, SportM, Zone Reality, MGM Channel, JimJam, Extreme Sports Channel, Bloomberg, Hustler TV, Blue Hustler și Daring!TV.

Chello Central Europe, Focus Sat și UPC România fac parte din LGI, cel mai mare operator de cablu la nivel mondial, care oferă servicii de televiziune, internet şi telefonie în 13 țări.

***

Despre Chello Central Europe

Chello Central Europe este principalul furnizor de conţinut din Europa Centrală.

Portofoliul curent de televiziuni din România include printre altele: Minimax, Sport1, SportM, TV Paprika, Fine Living, Zone Reality, JimJam, Extreme Sports Channel, Romantica, Outdoor Channel şi Food Network. Compania are, de asemenea, un joint-venture cu MGM Channel.

În afară de televiziunile tematice, Chello Central Europe operează şi AT Media, agenţia de vânzare de publicitate numărul unu în Polonia, cât şi Mojo Productions, un studio de producţie full service pentru televiziunile locale şi internaţionale din regiune.

Chello Central Europe este parte a Chellomedia, divizia europeană de coținut a Liberty Global Inc.

www.chellocentraleurope.com

Despre Focus Sat si UPC Romania

Focus Sat România, primul operator de televiziune digitală prin satelit din România, s-a lansat în noiembrie 2004. Focus Sat este singurul operator de servicii Direct-to-Home din România care oferă un sistem de plată prin cartele de reîncărcare pre-pay. În luna aprilie 2006, compania Focus Sat a fost achiziţionată integral de UPC România, parte a grupului american Liberty Global International. La 31 decembrie 2011, Focus Sat avea un portofoliu de 282.700 de clienţi, în creştere cu aproximativ 25% faţã de acelaşi trimestru al anului 2010.

www.focussat.ro

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, aproximativ 1.142.600 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 15.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc.

www.upc.ro

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. La data de 31 decembrie 2011, LGI oferea servicii de înaltă calitate, către aproximativ 20 milioane de clienţi din 13 ţări, în principal în Europa şi Chile. Liberty Global, Inc. deţine acţiuni în companii de distribuţie de programe şi conţinut media, cum este Chellomedia în Europa.

www.lgi.com

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm contactaţi:

Camelia Mitrofan

PR Manager

Chello Networks

E-mail: camelia.mitrofan@chellocentraleurope.com

Tel: 0318.055.821

Mobil: 0727.739.136