UEFA şi Pepsi aduc în premieră un show de muzică live la finala UEFA Champions League

  • UEFA şi Pepsi aduc în premieră un show de muzică live la finala UEFA Champions League

UEFA şi Pepsi aduc în premieră un show de muzică live la finala UEFA Champions League

UEFA și Pepsi® anunţă primul spectacol de muzică live din cadrul unei finale UEFA Champions League, ca parte a ceremoniei de deschidere, având în prim plan o vedetă de talie mondială. Pe 28 mai, pe stadionul Giuseppe Meazza din Milano, Italia, la “Ceremonia de deschidere a finalei UEFA Champions League prezentată de Pepsi” va concerta Alicia Keys, artistul ce va introduce evenimentul într-o nouă eră a divertismentului live. Fiind difuzată în mai mult de 220 de ţări, finala UEFA Champions League este cel mai urmărit eveniment sportiv anual din lume.

„Sunt foarte încântată că voi interpreta noile mele melodii la finala UEFA Champions League, un eveniment sărbătorit în fiecare colț al lumii”, a declarat Alicia Keys. „Va rămâne un moment de referinţă în istorie, ce va reprezenta spiritul tuturor pasiunilor pe care le împărtășim, indiferent de unde locuim și cine suntem. Sunt onorată să fac parte din această experiență specială, atât de îndrăgită de publicul din întreaga lume.”

În acest an, “Ceremonia de deschidere a finalei UEFA Champions League prezentată de Pepsi”  va îmbina muzica, divertismentul şi sportul, celebrând de asemenea moda şi designul ca un omagiu adus oraşului gazdă, Milano.

„Muzica, divertismentul și sportul au fost întotdeauna o parte vitală a ADN-ului Pepsi. Suntem brandul care a inventat marketingul ca divertisment şi continuăm să împingem graniţele creativității”, a declarat Carla Hassan, SVP, Global Brand Management, Global Beverage Group, PepsiCo. „Prin crearea în premieră a unei scene globale, ca parte a finalei UEFA Champions League, Pepsi va oferi un moment memorabil, care va atrage şi mai mulţi fani pe stadion sau în faţa micilor ecrane, va creşte entuziasmul competiţiei din 2016 și va stabili o nouă tradiție a unuia dintre cele mai iubite evenimente sportive din întreaga lume.”

Relansarea ceremoniei de deschidere marchează extinderea parteneriatului dintre PepsiCo și UEFA Champions League, aducând unul dintre cei mai iubiţi artişti ai lumii în faţa unei audiențe globale masive, sporind emoţia şi grandoarea evenimentului. PepsiCo şi-a unit pentru prima dată forţele cu UEFA Champions League în anul 2015, iar în cadrul acestui parteneriat, Lay’s, Gatorade şi Pepsi MAX / Pepsi au fost denumite oficial brandurile competiţiei.

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

Guy-Laurent Epstein, Directorul de Marketing al UEFA, a spus: „Cu o istorie puternic ancorată în muzică, Pepsi este partenerul ideal pentru a aduce în premieră un artist îndrăgit la cel mai urmărit eveniment sportiv al anului, iar UEFA este încântată că Alicia Keys va concerta la Milano. Finala UEFA Champions League este ultima etapă a fotbalului european, reunind în competiţie cele mai bune două echipe de pe continent. Credem că un astfel de artist, foarte iubit la nivel global, va spori şi mai mult competiţia, atingând în consecinţă o audienţă mai largă din punct de vedere demografic, care va consolida în cele din urmă statutul global al UCL”.

Adiţional “Ceremoniei de deschidere a finalei UEFA Champions League prezentată de Pepsi, Alicia Keys – care va lansa anul acesta cel de-al 8-lea album al său – va lua parte într-o varietate de alte activităţi din cadrul campaniei de promovare, înaintea prestaţiei live.

Pentru mai multe informaţii despre finala UEFA Champions League vă rugăm vizitaţi www.facebook.com/uefachampionsleague.

Despre UEFA

UEFA – Uniunea Asociațiilor Europene de Fotbal – este forumul de conducere al fotbalului european. Este organizația umbrelă pentru cele 54 de asociații naționale de fotbal din Europa. Misiunea de bază a UEFA este de a promova, proteja și dezvolta fotbalul european în spiritul de unitate, solidaritate, pace, înțelegere și fair-play, fără nicio discriminare politică, de rasă, religie, sex sau orice alt motiv, să sprijine și să protejeze asociațiile sale membre pentru bunăstarea generală a jocului de fotbal european.

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2015 adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

În centrul filosofiei PepsiCo este Performanța cu Scop – angajamentul nostru de a oferi performanțe financiare la cel mai înalt nivel, creând în același timp o creștere durabilă a valorii acțiunilor. În practică, Performanță cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare și băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalități inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului și de a reduce costurile operaționale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajații noștri la nivel global; și respectarea, sprijinirea și realizarea de investiții în comunitățile locale în care ne desfășurăm activitatea. Pentru mai multe informații, vizitați www.pepsico.com.

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!