Bryan Berg, multiplul campionul Guinness World Records

United, lider in marketingul pentru centre comerciale, a adus in premiera in Romania un eveniment unic pentru un centru comercial: constructia celor mai mari cladiri din carti de joc, realizate de multiplul campionul Guinness World Records, Bryan Berg.

Evenimentul, in care Bryan Berg este cap de afis, a reprezentat solutia pe care United a oferit-o centrului comercial Plaza Romania, pentru a marca intr-un mod sugestiv si inedit startul lucrarilor de renovare si modernizare ale centrului comercial. United a avut atat initiativa conceptului proiectului, cat si rol de producator general.

Dan Cirstea, managing partner United, declara: „Intotdeauna oferim clientilor nostri solutii care raspund celor mai presante probleme pentru marketing-ul unui centru comercial. In cazul Plaza, provocarea a fost sa generam o campanie care sa marcheze un moment crucial din viata unui mall – Renovarea. Orice mall din lume face o renovare dupa 10 sau 15 ani de functionare, iar Plaza a dorit sa faca cunoscut acest moment intr-un mod cu adevarat neconventional si memorabil. Proiectul celei mai mari constructii din carti de joc din Romania a atras o enorma atentie din partea bucurestenilor, a presei si a intregii comunitati de retail. Parteneriatul nostru pe acest proiect cu Plaza Romania a fost excelent si le multumim pentru aceasta.”

Evenimentul a avut loc in perioada 05 – 24 mai 2014, in incinta Plaza Romania, intr-un spatiu special amenajat, unde artistul Bryan Berg a construit, in 7 zile, 3 cladiri simbolice ale Bucurestiului doar din carti de joc: Ateneul Roman, Palatul Parlamentului si Plaza Romania. La constructie nu s-a folosit nici lipici, nici clei sau banda adeziva – numai carti de joc. Pe data de 5 mai Bryan Berg, singurul constructor profesionist de cladiri din carti de joc din lume si multiplu campion Guinness World Records, a pus prima carte la temelia constructilor, urmand ca in sapte zile sa foloseasca 1200 de pachete de carti de joc, mai exact, 64.000 de carti de joc pentru finalizarea celor 3 cladiri.

Bryan Berg este de profesie arhitect si detine o diploma de Master in Design de la Universitatea Harvard. Prima data a intrat in Cartea Recordurilor in 1992, pentru cea mai inalta cladire din carti de joc, record pe care si l-a autodepasit in 2004, realizand o constructie de 12 ori mai inalta. Cea mai mare constructie a sa masoara 7,85 metri si a consumat 215.000 carti de joc, respectiv 4.000 de pachete de carti de joc.

Tehnica lui Bryan Berg este inspirata din structura fagurilor albinelor si ale celulelor plantelor, a caror forma se observa bine doar la microscop. Cladirile sale au fost testate in laboratoare de rezistenta materialelor si s-a constatat ca pot sustine sarcini de pana la 3,2 tone pe metru patrat, echivalentul a cate doua autoturisme pe fiecare metru patrat!

Cele 3 constructii din carti de joc pot fi admirate in incinta Plaza Romania pana pe 28 mai, data la care acestea vor fi demolate, drept dovada a faptului ca Bryan Berg nu a folosit lipici, clei sau orice alt sistem de prindere a cartilor intre ele.

United

 United tinteste sa aduca evenimente in premiera, dedicate centrelor comerciale din Romania. Agentia nu este la primul proiect premiera din Romania, United fiind prima agentie care a realizat o proiectie 3D intr-un mall, in octombrie 2012, la Galleria Arad. In 2009 a organizat pentru Bucuresti Mall prima aniversare de 10 ani a unui centru comercial din Romania. Pentru Maritimo Shopping Center, United a creat pagina de Facebook cu cel mai mare ritm de crestere a numarului de Likeuri (9000 Likeuri in prima luna).

United a reusit din 2001 sa devina lider in marketingul pentru centre comercial. Mall-urile din Romania si Europa de Est vin de obicei la United pentru a rezolva cel putin una din urmatoarele 3 probleme: fie vor sa dubleze viteza de crestere a traficului si a vanzarilor in mall; fie vor sa identifice pozitionarea corecta a mall-ului, care sa le permita sa se diferentieze de concurenta; fie vor sa lanseze centre comerciale sau proiecte de marketing strategice in piete dificile, din punctul de vedere al apetentei de cumparaturi sau al concurentei.

Infiintata in 2000, United este o agentie de marketing one-stop-shop, care ofera excelenta clientilor sai prin servicii de branding, advertising, organizare de evenimente, media, PR si online, marketing sau event management. Portofoliu: Aedificia Carpati, Africa-Israel (AFI Palace Cotroceni), Autoritatea Nationala de Cercetare Stiintifica, Avrig 35, Anchor (Bucuresti Mall, Plaza Romania), Bluehouse (Victoria Center), Cetelem, Cegis , Colliers, Cushman & Wakefield, Deuteria Cosmetics, Egyptian Tourism Authority, Europolis, Fan Curier, Finexpert, Gedeon Richter, GlaxoSmithKline (Calmogen), GTC Hercesa (Vivenda Apartments, Estellas, Hotel Cismigiu), Hoffmann la Roche (Corporate), Immofinanz (Maritimo), International House, Iris Titan Shopping Center, Jones Lang LaSalle, Konica Minolta, Marriott Bucharest, Medicover, Romtelecom, Fundatia Sfanta Irina, Sonae Sierra (Arena Mall, River Plaza), The Money Channel, Unilever (Knorr, Algida) sau World Class Health Academy.

Go to Top