WEBSITE-URI INTERACTIVE CU UN NOU DESIGN

Bucuresti, 5 mai 2010 – Universal Networks International (UNI) prezinta astazi noua infatisare a canalului de divertisment Universal Channel, ca parte a planului de armonizare a canalelor sale TV sub forma a cinci brand-uri cheie revitalizate, care sa difuzeze in premiera continut original pentru audiente locale de pe intreg globul. Telespectatorii vor putea vedea noua identitate incepand de miercuri, 12 mai, in Polonia si Romania.

In contextul reimprospatarii canalului, toate website-urile Universal Channel vor fi imbogatite cu materiale video, detalii despre programe si episoade, dar si cu grila de programe.

Universal Channel este unul dintre cele mai de succes brand-uri ale UNI, cu o grila de programe care include seriale celebre si filme blockbuster cu personaje remarcabile si subiecte consistente care genereaza emotie, profunzime si fascinatie.

Titlurile premiate, lansate cu ocazia rebranding-ului, includ: comedia de succes Sora Jackie, Pacienti de lux, care a ocupat primele pozitii in topuri, Castle, serial nominalizat la Emmy si CSI: Miami extrem de popular. Canalul va difuza si continut original in premiera, printre care serialul politist Rookie Blue cu Missy Peregrym si Gregory Smith, in colaborare cu E1 Entertainment si serialul de curand anuntat, Facing Kate, cu Sarah Shahi, in colaborare cu USA Networks.

Colin McLeod, MD, Central & Eastern Europe, UNI a declarat: „Revitalizarea Universal Channel in Polonia si Romania este o evolutie naturala pentru UNI. Pornind de la mostenirea Universal in materie de divertisment, vom continua sa difuzam programe de calitate, acum in contextul unei identitati contemporane si vibrante a canalului. Noua infatisare a canalului este sustinuta de