UPC Romania anunta lansarea noului portofoliu, care introduce o premiera pe piata locala de servicii telecom – posibilitatea de personalizare a pachetelor. Printre vedetele noului portofoliu se numara internetul Fiber Power 500 Mbps, pachetul tematic Smart, dedicat familiilor cu copii, dar si noi pachete de telefonie ce includ convorbiri nelimitate pe fix si mobil.

Noul portofoliu are la baza conceptul personalizarii pachetelor in functie de dorintele si nevoile specifice ale clientilor. In acest an, UPC a desfasurat un amplu studiu de piata, pentru a afla care sunt nevoile actuale ale consumatorilor si dorintele lor in materie de servicii telecom, iar dorinta de a-si putea configura pachetul in functie de necesitati a fost unanim manifestata de participantii la studiu. Principalii piloni ai noului portofoliu sunt conectivitatea si divertismentul, pe care fiecare client le poate configura in pachetul ideal de la UPC.

Fiecare familie e diferita si are nevoi diferite, iar UPC intelege acest aspect. Nevoile de entertainment si de conectivitate ale familiilor din Romania au crescut exponential in ultimii ani. Iar UPC reuseste atat prin portofoliul divers existent cat si prin noua personalizare a pachetelor de servicii sa raspunda acestor cerinte.

 Noul portofoliu UPC a fost construit in functie de rezultatele unui studiu complex de piata. Pentru consumatori, elementele de conectivitate depasesc acum in importanta pe cele de divertisment, fapt pentru care serviciul de Internet are un loc central in oferta noastra. Din perspectiva consumului online de continut (filme, muzica, programe TV, jocuri), in crestere in ultima perioada, consumatorii apreciaza atat viteza, cat si stabilitatea serviciului de Internet. Libertatea de a alege serviciile potrivite si posibilitatea de a configura pachetul sunt doua aspecte extrem de importante pe care noi le punem acum la dispozitia clientilor”, declara Robert Redeleanu, Chief Marketing Officer, UPC Romania.

 

Internet

 Pe segmentul internet, UPC anunta lansarea produsului Fiber Power 500 Mbps, disponibil in 8 orase – Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Ploiesti, Iasi, Galati, Constanta si Alba Iulia. De acum clientii pot opta pentru oferte cu viteze incepand de la 60Mbps si pana la 500Mbps. Detalii despre Fiber Power 500 Mbps sunt disponibile aici.

 

Televiziune

 In ceea ce priveste zona de televiziune, UPC introduce un nou pachet tematic, Smart, destinat familiilor cu copii. Aceasta noua optiune include toate canalele pentru copii si posturile documentare. Odata cu lansarea Smart, portofoliul de optiuni TV suplimentare oferite de UPC ajunge la 9. Totodata, UPC anunta inlocuirea abonamentului TV Familia cu pachetul de televiziune Optimiĩn format digital necriptat. Acest abonament include 51 de canale in format standard si 10 canale in format HD, ce pot fi receptionate fara un echipament de decodare (mediabox).

 

Telefonie

 Noi pachete de telefonie sunt acum disponibile in portofoliul UPC, ele oferind clientilor convorbiri nelimitate in retelele fixe si in retelele fixe si mobile, national si catre destinatii din Europa.

Noul portofoliu prevede si existenta unor pachete predefinite, pe care clientii si le pot personaliza asa cum doresc. Detalii despre aceste noi pachete sunt disponibile pe www.upc.ro.

Campania de promovare a noului portofoliu ii are ca protagonisti pe membrii familiei Chivu – Cristian, Adelina si cele doua fetite, Natalia si Anastasia. Sub sloganul “Viata cu trei fete”, campania ATL, PR si online va arata cum viata de familie devine si mai frumoasa atunci cand fiecare dintre membrii ei isi poate personaliza timpul petrecut acasa, cu ajutorul serviciilor UPC.