Vanzarile Farmec au crescut cu peste 15% in 2011Farmec Cluj-Napoca a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 110.9 milioane lei (26,2 milioane Euro), înregistrând astfel o creştere a vânzărilor cu 15,6% faţă de 2010 în lei, respectiv 17,5% în Euro.

„În 2011, eforturile noastre s-au concentrat pe două direcţii – pe de o parte, am continuat dezvoltarea brandului GEROVITAL cu produse noi, inovatoare, iar pe de altă parte am continuat procesul de eficientizare a procesului de producţie, ceea ce ne-a permis să oferim în continuare produse de foarte bună calitate la un preţ corect. Cheia succesului înregistrat într-un an de criză o reprezintă însă consumatorii produselor noastre, cărora le mulțumim că au preferat un produs de calitate fabricat în Romania”, a declarat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec Cluj-Napoca.

Relansarea gamei Gerovital Plant cu o formulă nouă, fără conservanţi şi cu extract organic de floare de colţ, alături de lansarea noii game pentru protecţie solară Gerovital Sun şi a altor produse noi de îngrijire personală, precum Gerovital Body Slim sau Gerovital Plant Tratament Pro Color, au contribuit preponderent la creşterea cifrei de afaceri a companiei în 2011.

Pentru 2012, Farmec şi-a planificat o creştere a vânzărilor cu 5%, precum şi consolidarea poziţiei de lider pe segmentul produselor de îngrijire a feţei, al produselor demachiante şi al celor pentru tratamentul părului. Conform