Vizibilitatea Festivalului Naţional de Teatru în mass media

Acasa/COMUNICATE DE PRESA/media / publicitate/Vizibilitatea Festivalului Naţional de Teatru în mass media
  • Advertising4U.RO-advertising.and.media.solutions-Comunicate.de.presa.Info.Evenimente.Media.NEWS.BUSINESS

Festivalul Naţional de Teatru, desfăşurat în perioada  25 octombrie – 3 noiembrie 2013, s-a bucurat de o vizibilitate crescută în mass media, potrivit unui raport mediaTRUST. Ediţia 2013 a FNT şi-a propus să prezinte spectatorilor un eşantion concentrat, reprezentativ şi  atrăgător al artei scenice româneşti, aspect reflectat şi în campania de promovare a evenimentului.

În perioada  4 octombrie – 6 noiembrie 2013, Festivalul Naţional de Teatru a înregistrat 1.180 de materiale distribuite pe diferite canale media.  Cea mai bună expunere  a festivalului  s-a reflectat în mass media online,  cu 687 de materiale. Social media a acordat o importanţă deosebită evenimentului, fiind înregistrate 335 de menţiuni. În presa scrisă au apărut 123 de materiale ce au avut ca subiect FNT, radiourile au difuzat 19 materiale, iar posturile TV 16 materiale.

În topul surselor media  care au publicat cele mai multe materiale cu privire la Festivalul Naţional de Teatru, pe mediul online, se află adevărul.ro cu 31 de materiale, urmat de agerpres.ro cu 24 şi artactmagazine .ro cu 20. Nu au fost luate în calcul agregatoarele şi variantele de mobil ale site-urilor. În ceea ce priveşte social media,  Facebook a înregistrat 187 de menţiuni, iar Twitter 105.

La categoria presa scrisă, Jurnalul Naţional este publicaţia cu cele mai multe materiale tipărite  – 21, urmat de  Evenimentul Zilei – 16 materiale şi Azi – 12 materiale. Bucureşti FM este radioul cu cele mai multe materiale difuzate ce au avut ca subiect FNT – 11. TVR 1 şi Digi 24 sunt posturile TV care au difuzat 6, respectiv 5 materiale cu tema evenimentului.

mediu

sursa

nr. materiale

Internet

adevarul.ro

31

agerpres.ro

24

artactmagazine.ro

20

cotidianul.ro

12

antena.ro

12

Presă

Jurnalul Naţional

21

Evenimentul Zilei

16

Azi

12

România liberă

6

Ziarul de Iasi

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

6

Social media

facebook.com

187

twitter.com

105

limitstiri.wordpress.com

8

ileanalucaciu.blogspot.com

5

stelian-tanase.ro

5

printreranduri.eu

4

Radio/TV

Bucuresti FM

11

TVR 1

6

Digi 24

5

Romania Actualitati

5

Antena 3

2

Radio ZU

2

Subiectul FNT a avut cea mai bună expunere în media în data de 31 octombrie 2013, cand au fost publicate 105 materiale. Pe 31 octombrie, în cadrul festivalului s-au jucat piese ca  “Domnul  Swedenborg vrea să viseze”,  în regia lui Mihai Măniuţiu, “Şcoala nevestelor” în regia lui Cristian Juncu,  “Pescărulşul” în regia lui Yuri Kordonski, “Paparazzi sau Cronica unui răsărit de soare avortat regia Ovidiu Caiţa.

Analiza a luat în calcul publicațiile tiparite si online, posturile de radio si TV monitorizate de mediaTRUST în perioada 4 octombrie  – 6 noiembrie 2013. Detalii privind monitorizare sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic.

Contact:

Delia Nan

PR Manager

0753.321.226

delia.nan@mediatrust.ro

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!

2013-11-07T12:30:02+02:0007 noiembrie 2013|Categories: COMUNICATE DE PRESA, media / publicitate|Tags: , , |