Volksbank, Banca Comercială Română şi Bancpost sunt instituţiile bancare cu cel mai mare volum de publicitate înregistrat în 2013, potrivit mediaTRUST, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de monitorizare.

În perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2013, Volksbank ocupă primul loc în topul băncilor cu cel mai mare volum de publicitate. Prezentă pe piaţa românească din anul 2000, Volksbank a înregistrat 13.241 de reclame, pe parcursul anului 2013, având un rate card de 29.675.994 euro.

Banca Comercială Română (BCR) este pe locul doi în topul mediaTRUST, cu 11.922 de reclame şi un rate card de 21.773.035 euro. Poziţia a treia este ocupată de Bancpost, care a înregistrat în 2013, 8.877 de reclame, cu 18.648.494 euro rate card.

Următoarea clasată este Banca Transilvania cu 5.151 de reclame si un rate card de 7.298.187 euro, urmată de Raiffeisen Bank cu 4.716 de reclame şi  8.477.236 euro rate card.

 Volksbank, BCR si Bancpost au inregistrat cel mai mare volum de publicitate in 2013 1

Piraeus Bank este prezent în clasament cu 4.007 de reclame înregistrate în 2013, şi un cost de 9.077.649 euro. Urmează ING Bank cu 3.779 de reclame şi  5.222.096 cost euro. Din topul mediaTRUST mai fac parte BRD Groupe Societe Generale, cu 3.741 de reclame şi  6.411.265 euro rate card, Alpha Bank cu 2.702 de reclame şi un rate card de 2.931.012 euro, OTP Bank cu 2.061 de reclame şi 3.359.681 cost euro.

Brand

Nr de spoturi Cost (euro)
Volksbank

13241

29675994

BCR

11922

21773035

Bancpost

8877

18648494

Banca Transilvania

5151

7298187

Raiffeisen Bank

4716

8477236

Piraeus Bank

4007

9077649

ING Bank

3779

5222096

BRD

3741

6411265

Alpha Bank

2702

2931012

OTP Bank

2061

3359681

Garanti Bank

1201

358947

UniCredit Tiriac Bank

1119

2277647

Millennium Bank

1003

420488

BCR Banca pentru Locuinte

936

1069861

Banca Romaneasca

802

326564

Raiffeisen Banca pentru Locuinte

526

759383

Libra Bank

163

52939

CEC Bank

115

51770

Intesa Sanpaolo Bank

104

25909

EximBank

28

72788

Televiziunea este canalul media pe care au mizat principalele instituţii bancare. Din totalul de 66.286 de reclame, 49.559 au fost difuzate de televiziuni, 15.597 pe posturile de radio şi 1.130 au fost tipărite în presa scrisă.

Printre canalele media care au înregistrat cele mai multe difuzări de reclame se numără România TV cu 6.269 de reclame, Europa FM cu 4.502 de reclame şi Ziarul Financiar cu 144 de reclame tipărite.

Volksbank, BCR si Bancpost au inregistrat cel mai mare volum de publicitate in 2013 1

 

Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 3.440.945 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 31 decembrie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, din care 66.286 la categoria Bancar.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic.

Go to Top