World Class România a ales Golin pentru a coordona comunicarea companiei

Acasa/COMUNICATE DE PRESA/media / publicitate/World Class România a ales Golin pentru a coordona comunicarea companiei
  • Advertising4U.ro-Stiri.de.Business

Golin a fost selectată să coordoneze comunicarea consumer și corporate a World Class România, în urma câştigării unui pitch organizat de către companie. Astfel, agenţia este responsabilă pentru dezvoltarea şi implementarea strategiilor de PR, de social media și a celei privind relația cu bloggerii pentru cea mai extinsă rețea de centre de sănătate şi fitness din România.

 Ne bucurăm că agenția Golin este partenerul nostru pe zona de comunicare. Au înțeles viziunea noastră și am încredere că expertiza lor în domeniu ne va ajuta să ne îndeplinim misiunea – aceea de a influența, educa și inspira cât mai mulți români să fie mai activi, mai des, totul pentru un stil de viață mai sănătos”, afirmă Kent Orrgren, CEO World Class România.

 „Suntem extrem de mândri şi fericiți să colaborăm cu echipa World Class România. Încă de la prima întâlnire am simțit că împreună putem dezvolta o strategie de comunicare puternică, axată pe educarea românilor în vederea adoptării unui stil de viață sănătos. Să lucrezi cu liderul pieței locale de wellness presupune o mare provocare, dar și o oportunitate uriașă – aceea de a susține angajamentul World Class România de a face o diferență în stilul de viață al românilor, prin includerea sportului și a unei diete echilibrate în rutina lor zilnică”, spune Irina Roncea, Deputy Manager Director, Golin.  

 Astfel, Golin coordonează activităţile de PR şi conturile de social media ale World Class România.

Echipa World Class România implicată în proiectele de comunicare este formată din Lavinia Dinculescu (Marketing Manager), Sabina Trandafir (Marketing Executive), Anca Ene (Junior Marketing Executive).

Echipa Golin desemnată pentru World Class România este formată din Roxana Dibă (Head of Brand Communication), Ana Filipescu (Manager), Diana Pralea (Media Associate), Mihai Stanciu (Senior Digital Manager), Ioana Surugiu (Digital Associate) şi Cristiana Cornea (Junior Digital Associate).

Despre World Class România

World Class România este lider de piaţă în industria de health&fitness autohtonă și numără în prezent 30 de centre în toată țara și peste 55.000 de membri. Centrele de fitness World Class asigură servicii la cele mai înalte standarde, dotări de ultimă generație și programe de antrenament diversificate. World Class este partener principal LES MILLS™ – cel mai mare furnizor de concepte de fitness din lume. World Class România oferă, de asemenea, un concept premium de club de fitness și lifestyle, denumit W, în cadrul căruia membrii au posibilitatea de a se antrena și relaxa, într-un cadru intim și exclusivist.

World Class România este deținută de Resource Partners, fond de investiții cu capital privat, din Europa Centrală și de Est, susținut de investitori instituționali. Fondul se implică în proiecte cu capital privat din Polonia, România și alte state membre ale Uniunii Europene din Europa de Est. Resource Partners se concentrează în principal, prin experiența pe care o oferă, pe identificarea și susținerea companiilor cu creștere rapidă și cu o echipă puternică de management.

Pentru mai multe detalii despre World Class România, accesați: www.worldclass.ro și https://www.facebook.com/worldclass.romania

Despre Golin România

Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, pentru trei ani la rând, titlul de Agenția #1 în topul Biz PR Awards. De asemenea, este singura agenție din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: Agenția Anului în cadrul galei Romanian PR Award 2014,  Agenția #1 în topul Biz PR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români. Golin a fost de două ori Agenția Anului la Romanian PR Award – în 2010 și 2014.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de birouri în America, EMEA si APAC.

Golin România este membră a grupului de companii din care mai fac parte MullenLowe (advertising), Profero (digital), Initiative (media), BPN (media) şi Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.

Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.

Advertising4U.ro Platforma de Promovare ONLINE Comunicate de Presa