ZIZIN şi MullenLowe au găsit remediul împotriva nostalgiei după vacanță

ZIZIN şi MullenLowe au găsit remediul împotriva nostalgiei după vacanță

Vă simțiți lipsiți de energie și sunteți cuprinși de dorul călătoriilor din concediu, al zilelor în care vă trezeați târziu și al nopților în care petreceați până dimineața? Atunci, cel mai probabil, vă confruntați cu ceea ce specialiştii numesc nostalgia după vacanţă. În această situație se regăseşte, de obicei, fiecare membru al familiei, începând cu primele săptămâni de toamnă. Din fericire, ZIZIN și MullenLowe au găsit soluția potrivită – apa minerală plată ZIZIN cu pH neutru, care ne echilibrează și ne face să ne gândim la următoarea vacanță… cea de iarnă.

„Odată reveniţi la birou sau la şcoală, cu toţii tânjim după vremea bună şi zilele de vacanță petrecute alături de familie sau prieteni. Pentru că știm cât de grea este așteptarea până la următoarea vacanță, am dezvoltat un proiect nou care propune o cale mai ușoară de a trece peste această perioadă – consumi apă minerală naturală plată ZIZIN și participi în campania promoțională. Pe lângă premiile potrivite sezonului rece – căciuli și fulare, am pregătit consumatorilor vacanțe de neuitat împreună cu familia, pentru a da cu pace fie în ținutul lui Moș Crăciun, fie pe meleaguri românești”, afirmă Georgiana Bogdan, Marketing & PR Specialist ZIZIN.

Campania „Vacanța s-a terminat, ZIZIN te trimite din nou în vacanță” se desfășoară în perioada 10 octombrie – 4 decembrie 2016 și are ca premii principale o vacanță în Laponia, de Crăciun, și patru vacanțe în România. Pentru realizarea spotului TV și a vizualului, MullenLowe readuce în lumina reflectoarelor protagoniștii campaniei de anul trecut – femeia-leoaică și bărbatul-antilopă – pe care i-a echipat corespunzător sezonului rece și i-a pregătit de o nouă experiență de vacanță.

„În promovarea acestei campanii, am plecat de la premisa că ceea ce ne motivează cel mai mult, atunci când ne întoarcem din vacanță, este planificarea următoarei vacanțe. De aceea, am propus o nouă incursiune în viața cuplului leoaică-antilopă pentru a le arăta consumatorilor cum se pot vindeca de nostalgie cu apa minerală plată ZIZIN și cum își pot rezolva dilemele legate de destinația vacanței de iarnă, dacă participă la promoția ZIZIN”, adaugă Andrei Munteanu, Group Creative Director MullenLowe.

Pentru un echilibru perfect, mixul de promovare cuprinde spoturi radio, TV şi componenta online.

Echipa ZIZIN care dă cu pace în această nouă campanie este formată din Laura Lazăr (Chief Executive Officer), Laurențiu Lazăr (Board President), Georgiana Bogdan (Marketing & PR Specialist) și Mihai Pârvulescu (Marketing Specialist).

Din echipa MullenLowe fac parte Eugen Suman (Executive Creative Director), Victor Oprișan (Group Creative Director), Andrei Munteanu (Group Creative Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Manager), Alina Bălan (Client Service Director) și Andra Panaitescu (Account Manager).

Alte agenții implicate în campanie sunt Profero (digital) și Initiative (media).

 

Despre MullenLowe

 Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în 65 de țări. Campaniile semnate MullenLowe in 2015 au plasat rețeaua, pentru al doilea an consecutiv, pe locul patru în WARC 100, clasamentul anual al celor mai bune agenții și campanii din lume, realizat pe baza eficienței, strategiei și creativității.

În România, MullenLowe face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alături de Initiative (media), Golin (relații publice), Profero (digital), BPN (media) și MedicOne (comunicare în domeniul medical și farmaceutic).

Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com, pagina de facebook MullenLowe Romania şi cea de YouTube, https://www.youtube.com/user/LoweRomania.

Comenteaza