• CBSREALITY

Liderul internațional în producția și distribuția canalelor tematice Chello Zone și CBS Studios International vor lansa pe data de 3 decembrie canalele CBS, care vor beneficia de o nouă imagine în Europa, Orientul Mijlociu și Africa (regiunea EMEA).

 CBSREALITY

Parteneriatul dintre CBS și Chello Zone EMEA, anunțat inițial în luna august, presupune extinderea portofoliului CBS în 83 de teritorii din zona EMEA. Similar societăţii de joint venture din Marea Britanie, care s-a format în luna noiembrie a anului 2009, canalele din portofoliul liderului internaţional Chellomedia vor fi redenumite prin alăturarea brandului CBS.

CBS Reality alături de CBS Drama, CBS Action și CBS Europa vor difuza programe cu titluri de renume mondial din vasta videotecă CBS, cea mai mare din lume, cu un conţinut de peste 70000 de ore de transmisie.

Printre noile emisiuni CBS Reality care vor ajunge în casele a 25 de milioane de abonați, se numără 48 Hours – câștigătoare a numeroase premii Emmy și Judge July – emisiune clasată în topul audiențelor în America. În ce privește conținutul de la terții furnizori, acesta include titluri precum FBI Criminal Pursuit și Nowhere to Run – documentare despre crime, 10 Years Younger – make-over show, Who Do You Think You Are? – emisiune despre genealogie și emoționanta serie medicală Baby ER.

“Este un moment promițător pentru canalele noastre tv și pentru parteneriatul încheiat cu CBS. Extinderea portofoliului CBS în regiunea EMEA ne va oferi o varietate de titluri care vin de la cea mai cunoscută videotecă din lume. Suntem siguri că telespectatorii noștri se vor bucura de schimbarea canalelor și de noul conținut al acestora”, declară Chris Sharp, Chief Programming Officer Chello Zone.

“Acest parteneriat este foarte benefic și extinderea portofoliului CBS în regiunea EMEA oferă publicului posibilitatea de a a viziona serii clasice și de top. Așteptăm cu nerăbdare să relansăm canalele alături de partenerii noștri de la Chello Zone și să punem în aplicare noile strategii de programare pentru publicul din teritoriile avizate”, adaugă Armando Nuñez, CEO și Președinte CBS Global Distribution Group.

Canalele CBS Chello Zone din Marea Britanie au cunoscut o dezvoltare importantă de la procesul acestora de rebranding din anul 2009. Astfel, numărul telespectatorilor care urmăresc posturile CBS, a crescut cu 130% iar cele două corporații urmăresc să dezvolte același succes și în regiunea EMEA. (*Sursa: BARB, noiembrie 2009 – iunie 2012)

Go to Top