Două megavești au venit din industria streamingului video săptămâna aceasta. AT&T intenționează să separe afacerea cu mass-media și să o fuzioneze cu Discovery, creând o nouă companie media combinată cu venituri preconizate de 52 miliarde de dolari în 2023; analiștii se așteaptă ca Netflix să atingă venituri de 39 miliarde de dolari în 2023. Amazon a anunțat, de asemenea, săptămâna aceasta că încearcă să achiziționeze studioul de film MGM (cel care deține franciza James Bond) pentru 9 miliarde de dolari, deoarece îi sporește nivelul de proprietate asupra conținutului. Valoarea combinată a tranzacțiilor din industria mass-media se apropie de 80 de miliarde de dolari anul acesta, devenind cel mai important an de tranzacționare pentru mass-media din 2000. Apple își intensifică, de asemenea, prezența în streaming video, iar capacitatea Disney+ de a atrage abonații plătiți a surprins analiștii. Traiectoria pare a fi, de asemenea, ca pentru a supraviețui în viitor, fiecare serviciu de streaming video va trebui să fie integrat vertical, creându-și propriul conținut pentru a fi relevant. Acest lucru duce probabil la o mai mare consolidare în timp, înainte ca industria să atingă un „platou” cu 4-5 jucători majori.

Pentru Netflix, întrebarea este care va fi rentabilitatea pe termen lung într-o astfel de industrie și în ce măsură serviciile de streaming video pot stabili prețuri mai ridicate. Riscul este următorul: conținutul converge în timp și oamenii aleg doar două abonamente. Industria ar putea foarte bine să se încheie ca industria actuală a telecomunicațiilor, cu câțiva jucători mari care oferă promoții recurente pentru a atrage abonații de la un serviciu concurent pentru a-i pierde din nou, transformând jocul într-un câștig și o pierdere perpetuă a cotei de piață pentru fiecare promovare făcută. După cum am făcut referire în aprilie, Netflix ar trebui să ia în considerare diversificarea în streaming de e-sport sau să intre în gaming mai direct, deoarece CEO-ul Hastings a spus că jocurile reprezintă cea mai mare amenințare din timpul liber pentru streamingul video.

Analiza de Peter Garnry – șef strategie capitaluri proprii, Saxo Bank

Despre Grupul Saxo Bank

Saxo Bank conectează oamenii la oportunități de investiții pe piețele globale de capital. Ca furnizor de tranzacții și investiții multi-active, Saxo Bank se străduiește să ofere oamenilor o experiență user-friendly de utilizare a platformei, personalizată și fără probleme, care să le ofere exact ceea ce au nevoie, atunci când au nevoie, indiferent dacă vor să tranzacționeze activ la nivel global. piețe sau investesc în viitorul lor.

Fondată în 1992, Saxo Bank a fost una dintre primele instituții financiare care a dezvoltat o platformă de tranzacționare online care a oferit investitorilor privați aceleași instrumente și acces la piață ca și comercianților profesioniști, instituții mari și manageri de fonduri. Saxo combină o gândire fintech agilă cu o experiență de aproape 30 de ani și o experiență record pe piețele globale de capital, pentru a oferi clienților o experiență de ultimă generație. Grupul Saxo Bank deține patru licențe bancare și este bine reglementat la nivel global. Saxo oferă clienților din întreaga lume acces amplu la piețele globale de capital în clase de active, unde pot tranzacționa peste 40.000 de instrumente în peste 20 de limbi dintr-un singur cont de marjă. Grupul Saxo Bank furnizează, de asemenea, infrastructură pentru 120 de instituții financiare în calitate de parteneri, stimulând experiența investițională pe care o pot oferi clienților prin intermediul tehnologiei sale open banking.

Cu sediul central în Copenhaga, activele clientului Saxo Bank totalizează peste 45 de miliarde de euro, iar compania are angajați peste 2.000 de profesioniști din domeniul tehnologiei financiare și tehnologice în centre financiare din întreaga lume, inclusiv Londra, Singapore, Amsterdam, Shanghai, Hong Kong, Paris, Zurich, Dubai și Tokyo.

Despre Saxo Markets APAC

Saxo Markets este o filială licențiată a Saxo Bank A / S, un specialist fintech de top care conectează oamenii la oportunitățile de investiții pe piețele globale de capital. Saxo Markets operează în Singapore din 2006 și servește ca sediu central al APAC. Ca furnizor de tranzacții și investiții multi-active, Saxo Bank se străduiește să ofere oamenilor o experiență user-friendly de utilizare a platformei, personalizată și fără probleme, care să le ofere exact ceea ce au nevoie, atunci când au nevoie, indiferent dacă vor să tranzacționeze activ la nivel global. piețe sau investesc în viitorul lor.

Fondată în 1992, Saxo Bank a fost una dintre primele instituții financiare care a dezvoltat o platformă de tranzacționare online care a oferit investitorilor privați aceleași instrumente și acces la piață ca și comercianților profesioniști, instituții mari și manageri de fonduri. Saxo combină o gândire fintech agilă cu o experiență de aproape 30 de ani și o experiență record pe piețele globale de capital, pentru a oferi clienților o experiență de ultimă generație. Grupul Saxo Bank deține patru licențe bancare și este bine reglementat la nivel global. Saxo oferă clienților din întreaga lume acces amplu la piețele globale de capital în clase de active, unde pot tranzacționa peste 40.000 de instrumente în peste 20 de limbi dintr-un singur cont de marjă. Grupul Saxo Bank furnizează, de asemenea, infrastructură pentru 120 de instituții financiare în calitate de parteneri, stimulând experiența investițională pe care o pot oferi clienților prin intermediul tehnologiei sale open banking.

Cu sediul central în Copenhaga, activele clientului Saxo Bank totalizează peste 45 de miliarde de euro, iar compania are angajați peste 2.000 de profesioniști din domeniul tehnologiei financiare și tehnologice în centre financiare din întreaga lume, inclusiv Londra, Singapore, Amsterdam, Shanghai, Hong Kong, Paris, Zurich, Dubai și Tokyo.