Propaganda, partenerul creativ al Napolact, cel mai important brand din portofoliul FrieslandCampina și unul dintre cele mai iubite brand-uri de lactate din România, semnează cea mai recentă campanie: Napolact “Mic dejun așa cum se cuvine”. Este o campanie de comunicare despre ceea ce contează cu adevărat în această perioadă de pandemie și incertitudine:  timpul de calitate petrecut în familie, alături de cei dragi.

Cea mai nouă campanie de comunicare, Napolact “Mic dejun așa cum se cuvine”, propune o incursiune simplă și onestă în viața de familie și pornește de la un îndemn clar: lasă totul deoparte și ia micul dejun cu cei dragi, așa cum se cuvine!

De-a lungul timpului, Napolact a obișnuit publicul cu produse românești simple, autentice și gustoase, apreciate de întreaga familie. În această perioadă, am învățat cu toții cum să ne adaptăm și să ne bucurăm de timpul petrecut acasă. Fie că muncim de acasă, învățăm de acasă sau creăm de acasă, dimineața începe, invariabil, cu un mic dejun. Este momentul acela dedicat familiei, iar Napolact propune o campanie-manifest, declinată în 6 spoturi TV memorabile, care îndeamnă la un gest simbolic: înainte de a lua micul dejun, renunță la orice obiect de distragere a atenției (telefoane, jucării, tablete etc.) și petrece acest moment unic al zilei împreună cu cei dragi.

“Campania este construită pe un paradox ce s-a accentuat în această perioadă: deși petrecem mai mult timp unii cu alții, nu suntem cu adevărat prezenți. Este mult “noise” în jurul nostru, stăm tot timpul cu nasul în telefon sau tabletă, cu căștile pe urechi sau cu ochii în televizor. Deși suntem la aceeași masă, fiecare e în filmul lui. Așa că challenge-ul principal a fost să dezvoltăm un concept simplu și memorabil, prin care să le reamintim oamenilor cât de plăcut e să petreacă timp de calitate cu cei dragi”, spune Costin Milu, Group Creative Director Propaganda.

“De altfel, aceasta este și invitația Napolact pentru noi toți: când suntem împreună cu familia, să lăsăm deoparte elementele “disruptive” și să fim prezenți cu adevărat în tot ceea ce facem. Ultima noastră campanie, în linie cu ADN-ul brand-ului Napolact, tocmai asta urmărește; să ne aducă aminte să punem preț pe momentele petrecute acasă și să ne bucurăm în fiecare zi de un mic dejun în tihnă, cu lactate de cea mai bună calitate, făcute doar cu lapte din Ardeal”, spune Răzvan Orbulescu, Marketing Director FrieslandCampina România.

Campania se derulează începând cu luna octombrie 2020 și cuprinde o serie de 6 spoturi TV, precum și execuții în social media și in-store.

Urmărește noua reclamă Napolact aici (https://www.youtube.com/watch?v=wN4QAYI1-LY&ab_channel=Napolact)

În aceeași linie de comunicare propusă de PropagandaNapolact a lansat o campanie și pentru cel mai nou produs BIO din portofoliu: iaurt BIO cu granola în două sortimente – cu căpșuni și zmeură, respectiv cu miere și semințe. Având la bază același insight creativ – nevoia de deconectare pentru câteva momente de la tehnologie și viața virtuală – spotul TV readuce momentul micului dejun în atenție, vorbind despre importanța momentelor de tihnă.

“Indiferent dacă iei micul dejun împreună cu familia sau singur, Napolact te invită să renunți la orice dispozitiv electronic și să te bucuri de începutul zilei, așa cum se cuvine. Fii prezent și bucură-te cu adevărat de fiecare moment!”, adaugă Răzvan Orbulescu, Marketing Director FrieslandCampina România

Urmărește noua reclamă Napolact BIO aici (https://www.youtube.com/watch?v=uwJI0m4w-Ps&ab_channel=Napolact)

 Despre PROPAGANDA

PROPAGANDA este o agenţie independentă, fondată în 2002, care oferă clienţilor săi servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand şi creaţie până la producţie sau dezvoltare şi implementare media. PROPAGANDA crede în Creative Marketing, campaniile sale fiind apreciate şi premiate în cadrul festivalurilor naţionale şi internaţionale, atât pentru creativitate, cât şi pentru eficienţă, festivaluri la care a obţinut peste 60 de premii, printre care 19 premii Effie.

Despre FrieslandCampina România

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate.

FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Campina, Milli, Oké și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

Echipa

Echipă brand Napolact

Răzvan Orbulescu, Marketing Director

Elena Oancea, Marketing Manager

Ionel Pereș, Marketing Manager

Elena Bădiţoiu, Senior Brand Manager

Teodora Tunsu, Senior Brand Manager

Echipă Propaganda

Costin Milu, Group Creative Director

Mihaela Coman, Senior Copywriter

Paul Goti, Senior Art Director

Luiza Boerescu, Group Account Director

Atoussa Bassiri, Senior Account Manager

Bianca Voicu, Senior Account Executive

Marcela Moldovan, AV Director

Echipă Strada Film

Cătălin Mitulescu, Regizor

Florentina Onea, Producător