A fost lansată la București colecția Primăvară – Vară 2019 Replay

În sezonul primăvară – vară 2019, brandul Replay îți propune să descoperi efectul Silver Lake, noua colecție, lansată marți în București, fiind inspirată din vibe-ul celebrului cartier din Los Angeles. La evenimentului de lansare organizat în magazinul din AFI Cotroceni au participat zeci de jurnaliști, bloggeri și oameni din zona de showbiz.

Marți, cu puțin înainte de ora prânzului, în magazinul Replay din AFI Cotroceni și-au dat întâlnire peste 80 de  persoane – jurnaliști de fashion și business, dar și figuri cunoscute din showbiz și antreprenoriat, pentru evenimentul de lansare a colecției primăvară – vară 2019, organizat de The Fashion Company, cel mai mare retailer din zona de sud-est a Europei și cel care deține magazinele Replay din AFI Cotroceni și ParkLake.

În cadrul evenimentului au fost prezentate articolele din noua colecție, piese ce reunesc diferite stiluri etnice, culturi, influențe din muzică și sport și care oferă nenumărate oportunități de a fi combinate. Astfel, Replay duce, prin această ultimă colecție, cercetarea și inovația la un nou nivel.

Vedetele noi colecții rămân articolele din denim – Ice Blast, Aged, Laserprint, sau Maestro – toate cu o atenție sporită spre protecția mediului. Ice Blast presupune un tratament realizat cu cristale de gheață, care păstrează luminozitatea culorilor și prin care este economisită 80% din apa care ar fi fost folosită în mod normal în tratamentele tradiționale.

Partea premium a colecției denim și autenticul ADN al mărcii este colecția Maestro, cu țesături puternice, îmbogățite cu inserții din piele și broderii.

Colecția pentru femei cuprinde secțiunea Black Holiday – unde găsim culori puternice și contrastante, Sport Deluxe – cu numeroase articole realizate țesătura din lână, cu perle atașate și broderii, Customized Icons – unde lumea army este refăcută cu noi culori și detalii din zona sport și Paradise Cove.

La colecțiile de bărbați primează articolele în nuanțe de negru, tricourile din tricotaje și jachetele sport – atât  în versiuni de bază cât și în versiuni personalizate, articolele în culori nude și verde militar, însă nu lipsesc nici tricourile cu print-uri,  sau cămășile de tricot. Între articolele must have din cadrul colecției de bărbați SS19 se numără jacheta de biker din piele moale cu căptușeală din bumbac, tricourile polo dar și și puloverele cu fermoar.

Replay este un brand apreciat și purtat de numeroase vedete la nivel internațional,  ambasadorul brandului fiind chiar renumitul fotbalist Neymar. Acesta se află la al patrulea an de colaborare, iar de-a lungul timpului, alte nume mari ca Alessandra Ambrosio, Emili Ratajkowski, Adrian Brody, Irina Shayk, Mila Jovovich, Rita Ora, Ryan Reynolds, Kate Moss sau Leonardo di Caprio, au purtat și au promovat  hainele brandului italian.

Articolele din noua colecție Replay pot fi găsite în magazinele din AFI Cotroceni și ParkLake Shopping Center, iar fotografii de la evenimentul de lansare pot fi accesate pe paginile de Facebook și Instagram Replay Romania.

Înființată ințial în Serbia, The Fashion Company este prezentă astăzi, ca lider absolut pe piața de fashion, în Croația, Muntenegru, Serbia, Macedonia. Compania este reprezentanta unor branduri  celebre, cum sunt Replay, Superdry, Diesel, Tommy Hillfiger, Guess, Mango, Levis, Calvin Klein, Liu Jo, Timberland and Desigual.

2019-02-21T12:19:58+02:0021 februarie 2019|Categories: COMUNICATE DE PRESA, diverse, monden / lifestyle, social|Tags: , |0 Comentarii

Comenteaza

Site-ul Advertising4U.ro foloseste cookies. Prin continuarea navigarii pe platforma noastra confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Ok