Accace România, una dintre principalele companii de consultanță de afaceri și externalizare servicii din Europa Centrală și de Est, a înregistrat în 2021 o cifră de afaceri de 15 milioane lei, în creștere cu 5% față de anul precedent. Pentru anul în curs, compania își propune o creștere de 15% a veniturilor, diversificarea serviciilor oferite prin magazinul online de teleconsultanță și lansarea serviciilor de consultanță juridică prin societatea de avocatură asociată.

 Pe parcursul anului trecut, principalele investiții făcute de Accace România au vizat zona de tehnologie, susținând activități precum migrarea în cloud Microsoft Azure a datelor și documentelor, dar și implementarea unor instrumente software pentru automatizarea proceselor de contabilitate și de salarizare. De asemenea, investițiile în dezvoltarea tehnologică vor fi principala direcție a companiei și în 2022.

În ceea ce privește obiectivele de business pe care Accace România și le propune pentru anul acesta se numără creșterea și diversificarea serviciilor companiei, dezvoltarea continuă a competențelor tehnice ale membrilor echipei prin noi certificări, cursuri sau workshop-uri, precum și atragerea de noi membri în echipa Accace, a cărei cultură organizațională este bazată pe inovare, autonomie și performanță, inclusiv în contextul modelului de lucru hibrid.

„Anul acesta mizăm pe o creștere de 15% a cifrei de afaceri susținută în principal de diversificarea portofoliului de servicii al companiei și de creșterea impactului acestora, prin implicarea în proiecte care să aducă valoare adăugată companiilor. De asemenea, ne propunem să dezvoltăm echipe noi în cadrul companiei, orientate către consultanță, automatizarea și eficientizarea proceselor de business, precum și implementarea unui sistem de încurajare a inovării și experimentării ideilor noi”, a declarat Laura Ștefan, Managing Director Accace România.

Potrivit datelor furnizate de companie, în topul celor mai solicitate servicii de către clienți anul trecut s-au aflat cele de consultanță și serviciile de salarizare și administrare de personal. Totodată, la începutul acestui an reprezentanții Accace au observat o creștere a solicitărilor pentru serviciile de înființare de noi companii.

Tot din datele Accace România, serviciile cu cea mai mare creștere a cererii în 2021 comparativ cu anul anterior au fost cele legate de salarizare, administrare de personal, dar și consultanță corporate și fiscală. Pentru 2022, compania estimează o creștere a solicitărilor în rândul serviciilor de consultanță.

În topul industriilor care au solicitat cel mai mult serviciile Accace România anul trecut s-au numărat: retail, IT, producție, eCommerce sau servicii.

 Despre Accace România

Cu o experiență vastă în externalizare și consultanță acumulată în cei 15 ani de la înființare, Accace oferă aceste servicii la nivel mondial, prin intermediul celor 9 sucursale proprii în Europa și Africa, inclusiv 2 asocieri de tip joint venture în Africa de Sud și Marea Britanie. La nivel de grup, compania dispune de experiența a peste 700 de specialiști în gestionarea proiectelor de BPO multi-country la scară mică și mare.

Prezentă pe piața locală începând cu anul 2007, compania a înțeles nevoia clienților de a avea toate procesele interne gestionate sub o singură umbrelă, devenind un furnizor complet și inovator de consultanță și externalizare servicii. În prezent, Accace România oferă servicii de contabilitate, raportare, salarizare, administrare de personal, precum și consultanță fiscală, corporate și juridică, prin intermediul unui cabinet de avocatură afiliat. În plus, Accace pune la dispoziția clienților soluții tehnologice noi pentru a susține și a îmbunătăți aceste servicii, soluții dezvoltate la nivel global și adaptate în funcție de specificul clienților locali.

Accace operează pe plan internațional ca Accace Circle, o comunitate de business formată din consultanți și furnizori de servicii BPO, care asigură clienților săi o experiență unificată, personalizată și de înaltă calitate. Acoperind aproape 40 de locații prin intermediul celor peste 2.000 de profesioniști, comunitatea sprijină peste 10.000 de clienți, în mare parte companii locale și internaționale din topul Fortune 500 și procesează cel puțin 170.000 de fluturași de salariu pe lună la nivel global.