AdeZ și Glacéau Smartwater, cele mai noi mărci din portofoliul Coca-Cola România, câștigă titlul „Produsul Anului 2019”

AdeZ și Glacéau Smartwater, cele mai noi mărci din portofoliul Coca-Cola România, câștigă titlul „Produsul Anului 2019”

AdeZ și Glaceau Smartwater, două dintre cele mai noi produse lansate de Coca-Cola România, au reușit să câștige deja aprecierea românilor, cele două branduri fiind votate recent „Produsul Anului 2019”, în cadrul studiului „Votat Produsul Anului – Consumatorii Premiază Inovația”.

Titlulurile au fost oferite în cadrul categoriilor „Băuturi vegetale”, respectiv „Apă”, în baza studiului realizat pe baza preferințelor consumatorilor.

Lansat la nivel european în iunie 2018, AdeZ a fost creat din dorința de a oferi o băutură pe bază de plante nutritivă, accesibilă și atrăgătoare unui segment cât mai mare de consumatori. Fără zaharuri adăugate (cu excepția celor care provin din ingredientele naturale, precum fructele și semințele), băuturile AdeZ combină sucuri naturale din fructe, semințe, îndulcitor de origine naturală din stevia și vitamine/minerale, oferind un gust bogat și plăcut, fiind potrivite pentru a putea fi savurate în orice moment. AdeZ este disponibil în patru sortimente în ambalaje de 800 ml: Amazing Almond, Surprising Soy, Rockin’ Rice, Chilling Coconut, alături de alte trei sortimente fructate în ambalaje de 250 ml: Amazing Almond Mango-Passionfruit, Chilling Coconut Berry și Outstanding Oat Strawberry-Banana.

GLACÉAU Smartwater este produsă din apă minerală naturală, procesată inteligent prin replicarea circuitului apei în natură (sau „evaporare și condensare”), cu adaugarea unei cantități potrivite de săruri minerale, pentru un gust distinctiv și proaspăt. Deja cunoscută la nivel mondial, Glacéau Smartwater este disponibilă pe piața din România începând cu luna februarie a acestui an.

Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovatoare, prezent în peste 40 de ţări. În România, proiectul “Votat Produsul Anului®” se află la a zecea ediţie. Anul acesta, studiul a fost realizat online, pe un eșantion reprezentativ la nivel urban de minimum 4000 de consumatori români, cu vârste cuprinse între 18 și 54 ani, utilizatori de internet, criteriile de selecţie avute în vedere fiind: inovaţia, atractivitatea și intenția de cumpărare. În studiu s-au putut înscrie toate produsele de larg consum care au adus o inovaţie în ultimele 18 luni până la data startului competiţiei.

Investițiile în dezvoltarea și promovarea de noi băuturi rămân o prioritate pentru Coca-Cola, cele mai noi lansări de produse fiind practic o reafirmare a angajamentul companiei de a le oferi consumatorilor săi o paletă cât mai variată de opțiuni, pentru fiecare stil de viață și diferite momente de consum, de la băuturi carbogazoase, la sucuri, bauturi pe bază de plante și ape minerale, într-o gamă variată de ambalaje.

Despre Compania Coca-Cola

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a ne reduce impactul asupra mediului prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre și prin promovarea reciclării. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.coca-colacompany.com și să ne urmăriți pe Twitter, Instagram, Facebook și LinkedIn.

2019-06-12T12:56:50+03:0012 iunie 2019|Categories: COMUNICATE DE PRESA, diverse, social|Tags: , , |0 Comentarii

Comenteaza

Site-ul Advertising4U.ro foloseste cookies. Prin continuarea navigarii pe platforma noastra confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Ok