Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piața bunurilor de larg consum, lansează în România gama de produse igienizante Lifebuoy. Cu o istorie impresionantă,  Lifebuoy este primul săpun antibacterian din lume, lansat în Marea Britanie și Irlanda în 1894, când bolile și epidemiile erau o amenințare constantă. În prezent, Lifebuoy este cel mai vândut săpun antibacterian din lume1, fiind disponibil în peste 60 de țări.

Campania de comunicare prin care Lifebuoy s-a lansat în România – Alege să te bucuri de viață. Alege protecția Lifebuoy – se desfășoară pe parcursul întregului an și cuprinde mai multe componente și canale de comunicare: spoturi comerciale în mediul online și TV, parteneriate cu specialiști și autorități din domeniul sănătății pentru a sublinia importanța și impactul unei igiene corespunzătoare a mâinilor, comunicare pe teme legate de igiena mâinilor și implicarea unor lideri de opinie din domenii diferite (parenting, lifestyle, travel, food, beauty), în calitate de ambasadori ai brandului.

“Campania Lifebuoy nu vorbește doar despre igiena corectă a mâinilor. Am plecat de la insightul potrivit căruia oamenii abia așteaptă să își reia micile plăceri ale vieții, să iasă din casă în siguranță, să reînceapă să călătorească.  Cu toții ne dorim să ne bucurăm mai mult de viață, să avem experiențe reale de libertate, de relaxare și emoții pozitive. Exact acesta este mesajul pe care îl comunicăm prin lansarea în România a brandului Lifebuoy. Trebuie să reîncepem să trăim în această nouă normalitate și să ne bucurăm mai mult, respectând în același timp toate măsurile necesare de prevenție, începând cu o igienă corespunzătoare a mâinilor” a declarat Monica Tamaș, Director de Marketing Beauty & Personal Care, Unilever South Central Europe.

Dezvoltarea campaniei a fost susținută și de un studiu2 de piață legat de comportamentul și obiceiurile populației în ceea ce privește igiena mâinilor, realizat de Unilever în luna decembrie 2020. Potrivit acestuia, deși utilizarea dezinfectanților pentru mâini a crescut cu 110% în timpul pandemiei, iar frecvența cu care se spălă pe mâini s-a dublat (peste 8 ori pe zi în prezent), cei mai mulți dintre români încă nu sunt conștienți că durata de 20 de secunde pentru spălarea mâinilor, recomandată de specialiști, are o importanță capitală.

1Calcul Unilever conform datelor raportate de Nielsen pe baza volumului de vânzări raportat la piață (aprox. 40 de țări) în segmentul de produse de igienă a pielii

2STUDIU DE PIAȚĂ UNILEVER, DECEMBRIE 2020 – Comportamentul românilor în ceea ce privește igiena mâinilor, realizat pe platforma Ipsos.Digital pe un eșantion de 800 respondenți, bărbați și femei, cu vârste cuprinse între 18 și 55 ani, cu o marjă de eroare de +/- 3,5%.

 Despre gama de produse Lifebuoy

Gama Lifebuoy cuprinde diverse produse de igienă a mâinilor – săpun antibacterian lichid, săpun antibacterian solid și geluri igienizante – în mai multe formate de ambalaj și pentru mai multe tipuri de nevoi; pentru început pe piața din România sunt disponibile cele două tipuri de săpun antibacterian lichid Lifebuoy Total și Lifebuoy Mild Care, în variantele de 250 ml, precum și geluri igienizante, urmând ca portofoliul să fie completat pe parcursul anului și cu alte variante și formate.

 Despre Lifebuoy

Lifebuoy este marca de săpun antibacterian numărul 1 în lume1, vândută în aproape 60 de țări. Prin marca Lifebuoy ne propunem să facem diferența, prin crearea unor produse de calitate, accesibile și prin promovarea unor obiceiuri de igienă sănătoase. Din 2010, am angrenat peste 1 miliard de oameni in programele noastre de educare cu privire la importanța spălării pe mâini.

Dorința de a fi curat, activ și sănătos este esențială pentru toată lumea, indiferent de vârstă sau statut economic. Înțelegem acest lucru, iar săpunul Lifebuoy a promovat cauza unei sănătăți mai bune prin intermediul unei igiene personale corespunzătoare de mai bine de un secol.

O viziune inspirațională de a avea comunități mai curate, mai sănătoase și, în cele din urmă, mai energice, reprezintă motorul brandului Lifebuoy. Pentru a urma această viziune, căutăm să inovăm în mod constant și să oferim produse Lifebuoy accesibile unei game variate de consumatori. De asemenea, aceeași viziune determină echipa brandului Lifebuoy să acționeze vizibil, prin proiecte inspirate care îi motivează pe consumatori să își îmbunătățească comportamentul și obiceiurile de igienă.

De la lansarea brandului Lifebuoy, în 1894, am sprijinit oamenii să transforme igiena frecventă a mâinilor într-o obișnuință. Clasicul săpun solid roșu și parfumul său distinctiv au fost sinonime cu curățenia pe tot parcursul secolului al XX-lea. Astăzi, marca oferă mult mai multe opțiuni. Cu numeroasele sale variante de săpun solid, săpunuri lichide și geluri igienizante pentru mâini, Lifebuoy asigură igiena zilnică și prospețimea întregii familii.

Despre Unilever South Central Europe

Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt benefice pentru consumatori. În regiunea din sud-centrul Europei, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.

Pentru mai multe informaţii despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.ro