Ca parte a efortului comun împotriva efectelor negative generate de pandemia COVID-19, BRD – Groupe Société Générale continuă acțiunile de sprijin, prin donarea sumei de 1,7 milioane lei pentru sectorul medical și a sumei de 300.000 de lei pentru sectorul cultural independent.

BRD donează 1,7 milioane lei Asociației pentru Relații Comunitare și rețelei naționale de Fundații Comunitare pentru a asigura spitalelor echipamente de protecție medicală, teste Covid-19, dezinfectanți și aparatură medicală. Asociația pentru Relații Comunitare și rețeaua de Fundații Comunitare din România sunt parteneri de tradiție ai băncii, implicați în cadrul programului de voluntariat BRD Ziua V, derulat împreună cu angajații băncii.

De asemenea, suporter strategic constant al domeniului cultural, BRD asigură suma de 300.000 de lei, și împreună cu Fundația9, își propune să susțină în perioada următoare sectorul cultural independent. Concret, Fundația9 va oferi în următoarele luni granturi pentru producții culturale și un spațiu virtual în care se pot organiza activități cultural – artistice, pentru a rămâne în legătură cu publicul. Totodată, Fundația9 este în legătură cu alte fundații și finanțatori, pentru a crea o rețea de solidaritate pentru artiști și spații culturale.

“Deschidem această inițiativă și către alți finanțatori din România, pentru a construi o rețea de solidaritate și pentru a identifica împreună soluții în vederea susținerii acestor două sectoare. Orice implicare contează în aceste momente”, a declarat François Bloch, Director General BRD – Groupe Société Générale.

Despre BRD – Groupe Société Générale

BRD – Groupe Société Générale este cea de-a treia mare bancă a României și cea mai mare rețea bancară privată a țării. Bancă universală care oferă servicii atât persoanelor fizice, cât și companiilor, BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare.

Ca actor social, BRD investește în cultură, educație, tehnologie și sport, sprijinind proiecte care construiesc, dezvoltă, cresc o nouă generație și aduc valoare pe termen lung. BRD privește cultura și educația drept piloni esențiali de dezvoltare ai societății, încurajând proiecte inovatoare, cu potențial de a fi recunoscute și apreciate de tânăra generație. Sub această viziune a fost creată Fundația9, care coordonează platforma de jurnalism cultural Scena9, dar și centrul cultural Rezidenta BRD Scena9 din București. În cultură, banca investește, în special, în proiecte de muzică clasică și artă contemporană. În educație, BRD a creat Școala9, o platformă de jurnalism specializat, și sprijină programe care susțin demersul profesorilor din sistemul formal, dar și planuri, idei și proiecte în domeniul inovării și al tehnologiei. Cea mai nouă platformă de jurnalism lansată de BRD este Mindcraft Stories, care își propune să deschidă o conversație despre descoperiri din România și din lume, despre cum tehnologia ne atinge viețile, despre inteligența artificială, robotică, medicină și multe altele.