Pentru Cristina Neagu au fost accidentările. Pentru noi, realitatea cu care încă încercăm să ne obișnuim.

Cristina a reușit să iasă din fiecare accidentare mai puternică, să câștige trofee și să doboare recorduri. Și noi trebuie să mergem mai departe, să fim puternici, să reușim.

Așa cum o face Cristina.

Din acest punct pleacă Cel mai important suporter al tău ești tu, o injecție cu optimism pregătită de BRD și FCB Bucharest. Mesajul campaniei nu este un îndemn pentru doborât munții, ci despre încrederea pe care trebuie să ne-o acordăm în tot ceea ce facem și de care avem nevoie pentru a merge mai departe, acum mai mult ca oricând. BRD plusează și cu o nouă ofertă comercială pentru pachetele de cont curent pentru persoanele fizice, a cărei vedetă este Cardul de Zi cu Zi, un produs în parteneriat cu Mastercard, fără taxe și comisioane, gândit să fie un instrument financiar util și relevant. Pe site-ul BRD clienții pot afla rapid ce pachet li se potrivește.

Campania continuă natural și firesc inițiativele dezvoltate de BRD sub poziționarea anunțată anul trecut, Tu ești viitorul. Mai întâi a fost platforma dedicată pilonilor strategici de tehnologie (Mindcraft: FTC, Innovation Labs, Mindcraft Stories), educație (Școala9) și cultură (Scena9), apoi a venit pandemia și a fost despre “Restartăm împreună”.

Toate aceste inițiative de susținere se întâmplă în prezent, dar vor avea impact în viitor.

Campania se desfășoară pe TV, Radio, Online și Outdoor ( OOH, screen ATM, POSMs) până la 30 noiembrie.

Echipele care au realizat proiectul sunt:

FCB Bucharest:

Cornel Gologan / Creative Director; Rafaela Beldie / Senior Copywriter; Mario Francisco / Art Director; Sonia Panait / Head of Strategy; Simina Lambrino / Client Service Director; Miruna Atomei / Account Director; Ana Filip / Account Manager

BRD Groupe Societe Generale:

Anca Abaza / Marketing Director; Alfred Borcan / Communication Director; Carmen Oprisescu / Brand Manager; Lavinia Nuteanu / Communication Brand Specialist; Petronela Cosa /  Communication Brand Manager; Miruna Vlad / Online Marketing Specialist; Mircea Barbulescu / Online Marketing Manager

Despre FCB Bucharest

Cu o istorie și o experiență de peste 140 de ani în domeniul comunicării, rețeaua globală FCB, parte a Interpublic Group of Companies, include 150 de agenții în 90 de țări, având peste 8.000 de angajați. În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare. Din portofoliul de clienți fac parte branduri și companii internaționale precum JTI, Philips, Vodafone, Volkswagen sau Tymbark Maspex.