Cartoon Network a anunțat o nouă inițiativă multiteritorială și multilingvistică de conștientizare a schimbărilor climatice lansată astăzi în EMEA. Campania Cartoon Network Campionii Climei își propune să inspire copiii să facă față unor mici provocări care pot face o mare diferență pentru sănătatea planetei noastre și a fost dezvoltată în colaborare cu organizația globală de mediu WWF.

Lansată în 18 piețe, campania multiplatformă urmărește să educe publicul țintă al Cartoon Network, copii cu vârsta cuprinsă între 6 și 12 ani, despre schimbările climatice. Aceasta își propune să îi încurajeze să se alăture unei comunități de tineri care fac pași concreți pentru a aborda una dintre cele mai mari provocări din vremurile noastre. Noul microsite Campionii Climei al Cartoon Network acționează ca hub central al campaniei și conține provocări, teste, jocuri și videoclipuri care susțin sustenabilitatea și este promovat și la Cartoon Network.

Provocările zilnice special concepute și testate de copii pentru copii sunt create pentru a-i inspira și a-i motiva pe cei mici să facă schimbări cu impact pozitiv asupra mediului acasă, la școală și în comunitățile lor locale. O hartă în timp real demonstrează modul în care Campionii Climei fac o diferență și oferă permanent informații și date despre nenumăratele moduri în care copiii se angajează în subiect din țară în țară.

Vanessa Brookman, Head of Kids, WarnerMedia EMEA. „Schimbările climatice sunt o chestiune extrem de importantă pentru generația tânără, le consideră o problemă fundamentală pentru viața lor, dar poate fi greu să știi ce măsuri trebuie să iei pentru a face diferența. Suntem încântați să putem oferi publicului nostru instrumentele necesare pentru a se implica prin Campionii Climei, cea mai ambițioasă campanie Cartoon Network de activare a copiilor din EMEA. Vrem să îi împuternicim să acționeze și să le transmitem mesajul că oricine poate deveni campion al climei. Fiecare acțiune, oricât de mică, are un impact pozitiv.”

Inițiativa este susținută de WWF, una dintre cele mai importante organizații independente de conservare din lume. Cartoon Network s-a asociat cu WWF pentru a oferi videoclipuri explicative simple și accesibile despre problemele din spatele știrilor legate de climă, în moduri pe care copiii le pot înțelege.

Kate Norgrove, director executiv Advocacy & Campaigns, WWF UK: „Copiii au o sete imensă de cunoaștere și sunt unii dintre cei mai pasionați avocați ai planetei noastre. La WWF, suntem inspirați continuu de tinerii noștri susținători și de entuziasmul lor de a afla despre lumea naturală și despre cum să o protejăm. În calitate de viitori gardieni ai planetei noastre, este important ca tinerii nu doar să aibă grijă de natură, ci și să înțeleagă problemele și soluțiile majore de mediu, motiv pentru care suntem încântați să facem echipă cu Cartoon Network în noua sa campanie de conștientizare a climei. Sperăm că va inspira mulți copii și familiile lor să devină Campionii Climei și să ia măsuri pozitive pentru unica noastră casă comună.”

Ca parte a campaniei, Cartoon Network a colaborat, de asemenea, cu echipa Digital Video de la CNN pentru a produce o serie de articole video cu tineri din regiunea EMEA care contribuie la schimbare, pentru a inspira Campionii Climei și a-i motiva și pe ceilalți să se implice. Scenariile scurte pun în evidență unele dintre inițiativele în care tinerii fani ai Cartoon Network sunt deja implicați la nivel de bază și arată cum fac diferența.

Cartoon Network Climate Champions se lansează astăzi în EMEA și va continua să fie o prioritate pentru Cartoon Network pe tot parcursul anului.

Despre Cartoon Network

Cartoon Network este o divizie WarnerMedia și televiziunea de desene animate numărul 1 la nivel mondial, oferind cel mai bun conținut original pentru copii și familii, cu seriale precum Ben 10, Craig și dumbrava, Steven Univers, Uimitoarea lume a lui Gumball, Fetițele Powerpuff sau Aventurile fraților urși. Urmărit în 187 de țări, în peste 450 de milioane de case și în 33 de limbi, Cartoon Network inspiră următoarea generație de creatori și inovatori prin implicarea publicului său la granița dintre creativitate și tehnologie. Inițiativele sale sociale premiate, cum ar fi Cartoon Network Clubul Prieteniei, sunt resurse recunoscute și deseori utilizate de copii și adulți care caută ajutor în rezolvarea problemelor de bullying.

Despre WarnerMedia

WarnerMedia este o companie lider în domeniul mass-media și al divertismentului care creează și distribuie conținut premium și popular dintr-o gamă diversă de povestitori și jurnaliști talentați, către audiențe globale, prin brandurile sale, inclusiv: HBO, HBO Now, HBO Max, Warner Bros., TNT, TBS, truTV, CNN, DC, New Line, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies și altele.. WarnerMedia face parte din AT&T Inc. (NYSE: T). Organizația include, de asemenea, suita Xandr de soluții avansate de publicitate concepute pentru a ajuta la îmbunătățirea publicității pentru mărci, editori și consumatori.

Despre WWF (World Wide Fund for Nature)

Înfiinţată în anul 1961, WWF este una dintre cele mai importante organizaţii internaţionale care derulează proiecte pentru conservarea naturii, în peste 100 de ţări. Misiunea WWF la nivel global este să oprească degradarea mediului înconjurător şi să construiască un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura. Mai multe detalii la: wwf.ro