În luna iubirii, București Mall – Vitan dă startul campaniei „Love is in the air”, al cărei premiu constă într-o escapadă în doi, oriunde în lume: un castel romantic, un oraș al dragostei, o insulă din Grecia. Magia poate începe cu o fotografie în București Mall-Vitan: pentru a intra în concurs, amatorii trebuie sa publice pe contul personal de Instagram o fotografie care să includă două persoane și elemente definitorii ale caruselului din incinta mall-ului. Accesul la carusel este gratuit.

Totodată, pentru validarea participării la campanie, trebuie parcurși cinci pași simpli: să dea “follow” contului de Instagram București Mall-Vitan (https://www.instagram.com/bucurestimallvitan/). Apoi, check-in în București Mall – Vitan și tag contului de Instagram al centrului comercial în fotografia propusă pentru participare. Poza trebuie să aibă în descriere #RomanticCarouselRide. În plus, pe durata campaniei (1 februarie – 28 februarie), participanții trebuie să aibă contul de Instagram setat public pentru ca organizatorii să poată vedea fotografiile și să îi înregistreze în concurs.

Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți. Pe 4 martie 2019, numele lui va fi anunțat pe contul de Instagram București Mall – Vitan printr-o postare a fotografiei înscrise în campanie și un tag al contului său de pe rețeaua de socializare. Iar escapada romantică poate fi organizată până în luna iunie 2019.

Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul www.bucurestimall.ro sau pagina de Facebook București Mall-Vitan.

Despre București Mall:

București Mall este primul centru comercial modern din România, deschis în septembrie 1999. Încă de la lansare, el a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment.

Centrul comercial a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare, prin care și-a reconfigurat spațiile și a implementat un design atractiv și modern, pentru a rămâne una dintre destinațiile de shopping preferate ale bucureștenilor. București Mall își surprinde în continuare clientele fashioniste printr-un mix de branduri: unele consacrate, altele, în ton cu ultimele tendințe, la care se adaugă cele care pot fi găsite în mod exclusiv în acest centru comercial.

În ceea ce privește noile branduri din București Mall, printre acestea se numără cel mai mare MANGO din Europa de Est, un flagship Douglas, al doilea de acest gen și cel mai mare magazin al rețelei din țară, primul magazin de tipul department store din lanțul Meli Melo, magazinul Sportisimo pentru pasionații de sport și Aperto, un restaurant italian unic în România, dotat cu cinci bucătării, fiecare cu specificul ei (pizza, grill, pasta, pasta fresca și gelato). În centrul comercial poate fi frecventat un club World Class România, care pune la dispoziție 35 de clase de grup fitness pe săptămână și programe personalizate cu aproximativ 20 de antrenori personali. Totodată, mall-ul găzduiește cafenele moderne, magazine elegante, o zonă de food court pentru toate gusturile și un cinematograf. Hollywood Multiplex continuă să ofere clienților experiențe în premieră, așa cum a făcut-o de la înființarea sa, în 2000, în 10 săli moderne și echipate cu cea mai nouă tehnologie.

De asemenea, evenimentele organizate periodic în mall atrag de la fashioniste până la cinefili și familii cu copii, cu promisiunea că toți vor trăi experiența completă de shopping, distracție și socializare.