Brandul de ceai rece ready-to-drink FUZETEA, din portofoliul Companiei Coca-Cola, lansează o campanie globală de brand, prima din istoria sa. Campania este dezvoltată în jurul conceptului de fuziune și pornește de la ideea că tot ce este special în lume, inclusiv oamenii, rezultă dintr-o fuziune a contrastelor.

‘Made of Fusion’ este o platformă creativă de brand globală, end to end, pornită de la un adevăr general valabil: toate experiențele din viață, chiar și cele mai emoționante sunt, de fapt, o fuziune de visuri, frici și aventuri. Fuziunea de emoții reflectă însăși esența produsului, un trio contrastant de ceai blând, fructe vesele și plante aromatice.

Platforma evidențiază fuziunea contrastelor, cu accent pe relaxarea activă și ne invită să ne bucurăm de momente de destindere, rămânând totodată activi și plini de energie.

Ne dorim să celebrăm natura umană în toată complexitatea sa, așa cum este oglindită de diversitatea și fuziunea ingredientelor din produsul nostru. FUZETEA este compus din elemente la fel de contrastante precum oamenii care-l beau și lumea în care ei trăiesc. Ce face FUZETEA special sunt chiar cele trei ingrediente unice: ceai blând, fructe vesele și plante aromatice”, – George Wheen, Sr. Director Brand Strategy Tea.

În următorii 3-5 ani, prin platforma ‘Made of Fusion’ vor fi lansate mai multe campanii care vor purta consumatorii într-o călătorie a explorării. În cel de-al doilea și al treilea an al campaniei, platforma ‘Made of Fusion’ va continua să dezvolte noi modalități de interacțiune cu comunitățile de ‘exploratori moderni’.

În România, campania de comunicare a platformei a început recent și include un spot TV dedicat, promovare online și în social media, OOH, colaborări cu influenceri.

Suntem făcuți dintr-un amestec de contraste, iar fuziunea perfectă a contrastelor face FUZETEA să fie unic. Produsul acesta este special nu datorită unui singur ingredient, ci prin fuziunea extraordinară dintre un ceai, fructe și plante aromatice, menite să stârnească simțurile în momente de relaxare activă. Ne bucurăm să oferim ‘Made of Fusion’ comunității de exploratori moderni’ din România”.Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola România

Platforma creativă ‘Made of Fusion’ este dezvoltată și lansată de mai multe agenții din cadrul Interpublic Group, printre care McCann Bucharest, în calitate de lead agency, alături de MRM Bucharest, cu rolul de lead digital agency. Echipa de creație McCann a colaborat cu echipa Coca-Cola, alături de regizorul egiptean Ali Ali și fotograful internațional Ignacio Ricci. Campania este produsă de o echipă internațională de profesioniști din mai multe colțuri ale lumii.

“Ne-am dorit să dăm brandului FUZETEA un rol în cultură, o voce și un punct de vedere. Să aducă oamenilor o revelație despre cum se pot raporta la lume, la ce li se întâmplă și la ce îi înconjoară. Noi, oamenii, suntem o fuziune de experiențe contrastante – și bune și rele, bariere care ni se pun și ambiții de a le depăși, pași înainte și eșecuri, lucruri la care visăm și lucruri de care ne temem. Toate fuzionează și ne fac unici, mai buni.

Prin revelația că suntem Made of Fusion, ne-am dorit să inspirăm oamenii să aibă o atitudine mai optimistă asupra a tot se întâmplă în viața lor.” – Cătălin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Worldgroup

Pentru mai multe informații despre FUZETEA, vă rugăm accesați: https://www.coca-cola.ro/portofoliu/fuzetea

Despre Compania Coca-Cola

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă produse în peste 200 de țări și teritorii. Misiunea companiei noastre este de a răcori lumea și a se implica într-o schimbare în bine. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a avea un impact pozitiv în viețile oamenilor, în comunitate și asupra planetei, prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre, prin promovarea reciclării ambalajelor, practici sustenabile de aprovizionare și reducerea emisiilor de carbon pe întregul lanț de valoare. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2020, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 434 de milioane de euro, echivalentul a 0,20% din PIB-ul României.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.coca-colacompany.com și să ne urmăriți pe Twitter, Instagram, Facebook și LinkedIn.