Coca-Cola România lansează o nouă campanie construită în jurul unui spot de sezon, care dă viață gândului: „Crăciunul acesta, oferă ceva ce numai tu poți dărui”.

Regizat de Taika Waititi, laureat al premiului Oscar, și creat de agentia Wieden + Kennedy London, filmul dezvăluie magia Crăciunului, într-o poveste plină de speranță despre dragostea nemărginită a tatălui pentru fiica sa și călătoria acestuia pentru a face ca dorința ei de Crăciun să devină realitate.

Sinopsis

Filmul începe cu tatăl pregătindu-se de o lungă călătorie pentru serviciu. În timp ce el este pe cale să plece, fiica lui îi întinde scrisoarea scrisă cu grijă pentru Moș Crăciun, rugându-l să o pună la poștă în drumul său. Mai apoi îl vedem pe tată ocupat, la serviciu, realizând că a uitat să lase la poștă scrisoarea fiicei sale. Și astfel începe misiunea lui de a asigura personal livrarea scrisorii către Moș Crăciun. Navighează peste mări, urcă stânci abrupte, străbate jungla densă, traversează tundra aspră înainte de a ajunge la Polul Nord, dar va reuși el oare să o livreze cu succes în mâinile lui Moș Crăciun, pentru ca dorința fiicei sale să devină realitate?

Filmul urmează campaniei recente „Mai deschiși ca niciodată” – prima campanie Coca-Cola de când pandemia Covid-19 a schimbat lumea. Campania a fost un manifest bazat pe promisiunea noilor posibilități descoperite ca o consecință a izolării în timpul pandemiei și un apel pentru a aprecia tot ceea ce avem în jurul nostru.

Miruna Smeureanu, Director de Marketing Coca-Cola România: „2020 a fost un an dificil pentru mulți dintre noi și tocmai de aceea simțim nevoia, acum poate mai mult ca oricând, să păstrăm magia sezonului sărbătorilor. Coca-Cola are o legătură simbolică și îndelungată cu Crăciunul, începând din anii 1920, reclamele noastre amintind mereu de puterea optimismului, căldura familiei și sentimentul de apartenență de care toți avem nevoie. Aceste mesaje reflectă de fapt adevărata magie a Crăciunului – dragostea noastră față de cei dragi, bucuria clipelor petrecute împreună, nevoia de a fi aproape de ei, dar și dorința de a-i ocroti. Anul acesta, poate, unii dintre noi vom experimenta acestă magie într-un mod diferit, de la distanță, dar cred că toți ne dorim ca acest lucru să nu schimbe cu nimic intensitatea trăirilor.”

Campania de Crăciun, care marchează totodată și 100 de ani de când Coca-Cola a creat prima sa comunicare publicitară de sărbători, recunoaște că adevărata magie a Crăciunului este aceea de a te reconecta cu tine însuți și cu cei apropiați, iar acesta este, de altfel, cel mai frumos cadou pe care fiecare dintre noi îl poate face. Moș Crăciun, la rândul său, va juca și anul acesta un rol esențial în asigurarea festivității de Sărbători.

Filmul „Scrisoarea” va fi disponibil în mai multe formate și va fi prezentat în 91 de țări din întreaga lume.

În România, acesta va putea fi urmărit pe TV începând din 13 noiembrie, în variante de 30 de secunde, 60 de secunde sau în forma integrală care va fi disponibilă și online. Totodată, pentru a păstra tradiția ultimilor ani, în campania TV va rula și clipul “Sărbătorile vin!”. Nici Caravana de Crăciun nu va lipsi din programul activărilor locale, însă, anul acesta, camioanele Moșului vor ajunge în orașele din țară într-un mod mai spectaculos ca niciodată: în realitate augmentată. O realitate cu adevărat magică la care poate contribui fiecare, mai multe detalii urmând a fi disponibile pe site-ul www.coca-cola.ro.

De altfel, întregul program de activări incluse în campania locală de Crăciun va putea fi găsit pe site-ul www.coca-cola.ro.

Despre Compania Coca-Cola

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă produse în peste 200 de țări. Misiunea companiei noastre este de a răcori lumea și a se implica într-o schimbare în bine. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, Smartwater, Vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, Innocent, Del Valle, Fairlife și AdeZ. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a avea un impact pozitiv în viețile oamenilor, în comunitate și asupra planetei, prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre, prin promovarea reciclării ambalajelor, practici sustenabile de aprovizionare și reducerea emisiilor de carbon pe întregul lanț de valoare. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.

 În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său,

Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2018, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 594 milioane de euro, echivalentul a 0,29% din PIB.