Retailerul METRO Cash & Carry lansează o nouă campanie pentru rețeaua de francize soft LaDoiPași. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce în prim-plan modul în care magazinul devine locul de întalnire în comunitate, unde antreprenorul însuși este gazda.

Campania face trecerea de la comunicarea funcțională, centrată pe atributul de proximitate al brandului, la comunicare emoțională, și anume, implicarea antreprenorului în viața comunității.

 „«Suntem de-ai locului» ilustrează trei povești din viața comunității LaDoiPași. Ne-am propus să surprindem ipostaze reale, în care proprietarul magazinului este implicat în activitățile clienților, le cunoaște și le împărtășește pasiunile: filmul, pescuitul sau fotbalul. În poveștile noastre, magazinul devine mise en scene-ul acestor întâmplări cotidiene, transformându-l într-un simbol pentru inima comunității.” – a spus Ana-Maria Bălan, Creative Director Porter Novelli România.

Campania spune povestea brandului printr-o serie formată din trei TVC-uri care surprind relația apropiată pe care antreprenorii LaDoiPași o au cu oamenii din comunitate. Sunt aduse în prim-plan situații cotidiene, în care se pot regăsi atât proprietarii, cât și clienții.

„Suntem de-ai locului” își propune familiarizarea consumatorilor cu brandul LaDoiPași și creșterea atașamentului emoțional fața de acesta.

Clubul de film -> https://www.youtube.com/watch?v=49-Jt93k9sU

Echipa de fotbal -> https://www.youtube.com/watch?v=gabCejb8DHk

Pescarii amatori-> https://www.youtube.com/watch?v=thYsfK0l8rE

În completarea spoturilor TV a fost creată și o componentă de conținut online, formată din trei video-uri. Acestea urmăresc reîntoarcerea în localitățile natale a trei vedete autohtone, care au fost pentru o zi ucenici în magazinele LaDoiPași, alături de antreprenori și membrii comunității.

Campania de comunicare contribuie la atingerea obiectivelor de business pe termen mediu, susținând evoluția francizei LaDoiPași prin atragerea de noi consumatori și fidelizarea clienților actuali.

În relația cu METRO, antreprenorii sunt cei care aduc plus valoare francizei, cât și comunității în care trăiesc. Dorim să construim parteneriate de încredere și de durată cu aceștia și să îi sprijinim în deservirea clienților, în timp ce le asigurăm independența afacerii. Relația pe care o dezvoltă cu localnicii este una specială, bazată pe cunoaștere și respect reciproc. Prin campania «Suntem de-ai locului» ne dorim să evidențiem diversitatea acestor relații și amprenta unică pe care antreprenorii o au asupra magazinelor și a comunităților lor”. – a declarat Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO Cash & Carry România.

Campania integrată se desfășoară în perioada aprilie – decembrie 2019, la nivel național, cu suport pe canale digital, print și in-store.

Credite:

Din echipa LaDoiPași au participat la realizarea campaniei: Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing; Dana Bănica, Retail Marketing Manager;  Elena Boldor, Retail Marketing Specialist.

Din echipa Porter Novelli au participat la realizarea campaniei: Florentina Dinu, Strategic Planner; Ana-Maria Bălan, Creative Director; Mădălina Buhoș, Copywriter; Tudor Năstase, Art Director; Raluca Petcu, Senior Account Executive.

Casa de producție implicată în campanie este StaySharp.

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de 820 de magazine la nivel național.

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare, METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Informaţii suplimentare pe: www.metroag.de.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.