Dove lansează o nouă campanie de comunicare dedicată produselor de îngrijire a părului prin care încurajează consumatorii să fie creativi cu părul lor, fără să le fie teamă că îl vor deteriora. Aceasta comunică gama Dove Nutritive Solutions, ce se găsește acum sub un nou ambalaj, menit să conducă la o mai bună înțelegere a beneficiilor produselor și la o creștere a vizibilității la raft.
Campania de comunicare include un mix de acțiuni – TVC, comunicare în digital, acțiuni de relații publice și in-store. Andreea Balaban și Denisa Sima sunt printre bloggerii de beauty care s-au alăturat brandului și susțin importanța îngrijirii părului și prevenția degradării acestuia.
„Dove crede că cel mai frumos păr este cel sănătos și, de-a lungul timpului, a investit în știința avansată din spatele produselor pentru a oferi soluții eficiente, imediate și vizibile. Prin acțiunile de comunicare, brandul își propune să educe femeile în ceea ce privește îngrijirea în profunzime și importanța hrănirii și reparării firului de păr, astfel încât acestea să se bucure, în primul rând, de un păr sănătos și rezistent, care să fie o sursă continuă de încredere și fericire.” susține Cristina Moraru, Hair Category Magager, Unilever SCE.
Îmbogățite cu tehnologia Keratin Repair Actives, produsele din gama Dove Nutritive Solutions ajută la refacerea firului de păr în profunzime și previn 90% din degradarea* acestuia.
Mai multe detalii despre gama Dove Nutritive Solutions se pot găsi și pe pagina de Facebook Dove și pe site.