La aniversarea a 100 de ani a Colegiului Național ”Ion Neculce”, Mihai Marcu, CEO și președinte al MedLife, s-a reîntors pe băncile liceului. Acțiunea face parte din seria de evenimente #ȘiEuSuntNeculce, care aduce împreună absolvenți remarcabili, actuali elevi, precum și cadre didactice ale colegiului într-o serie de întâlniri interactive, care au ca scop dezvoltarea orizontului de cunoștințe al tinerilor prin dialog și interacțiune directă.

Mihai Marcu, absolvent al Colegiului Național ”Ion Neculce” în 1989, a fost prezent la prima ediție a evenimentului „#ȘiEuSuntNeculce”, unde a avut o întrevedere dinamică cu elevii claselor IX – XII. Întrucât adolescența este o perioadă crucială în dezvoltarea personală, în care tinerii își formează identitatea, își stabilesc obiectivele pentru viitor și își conturează propriul sistem de valori, Mihai Marcu a împărtășit viziunea lui despre succes, având încredere deplină în potențialul noii generații de a contribui la dezvoltarea României.

”Cred că generația de peste 10 ani va avea un cuvânt foarte greu de spus. Capitalul se îndreaptă către România. Țara noastră are o șansă pe care nu a avut-o niciodată în istorie și asta înseamnă că cei ca voi trebuie să aibă, în primul rând, curajul, răbdarea și, mai târziu, îndemânarea să fie parte din ce urmează să se întâmple. Vă îndemn să dați frâu liber imaginației și să alegeți ce vreți să faceți, să nu vă fie frică pentru că aveți niște minți minunate și sunt convins că un imbold extraordinar vă va duce în direcția care trebuie”, a declarat Mihai Marcu, CEO MedLife.

Experiența sa în domeniul afacerilor și parcursul său profesional, de la o companie cu 3 doctori la cea mai mare rețea de servicii medicale private din România, cu peste 10.000 de angajați și colaboratori au fost considerate exemple relevante pentru elevii colegiului care au înțeles astfel mai bine lumea afacerilor, contribuind astfel la conturarea propriilor aspirații în carieră.

”Sunt foarte bucuroasă că am participat la această întâlnire cu foștii elevi ai liceului. Mi-a plăcut să aud povestirile invitaților din anii de liceu, cum își imaginau viitorul în vremea când erau elevi”, a spus Maria, elevă în clasa a XI-a.

Alături de Mihai Marcu, au fost prezenți și alți absolvenți distinși ai Colegiului Național ”Ion Neculce”, precum Vlad Zamfirescu, actor și regizor, absolvent în 1992, și Sabrina Preda, Jurnalist și Prezentator Antena 3 CNN, absolventă în 2012. Invitații au împărtășit elevilor și cadrelor didactice experiențele lor în domeniile artei, televiziunii și culturii, contribuind astfel la diversificarea perspectivelor și inspirând generațiile viitoare.

Evenimentul #ȘiEuSuntNeculce în care elevii au oportunitatea să interacționeze direct cu invitații speciali și să le adreseze întrebări legate de carieră, succes și parcursul lor personal este singurul de acest fel organizat în România. Reprezentanții colegiului își propun să-l organizeze cu recurență.

”Mulțumesc tuturor participanților la acest eveniment! A fost marea sărbătoare a Colegiului Național ”Ion Neculce”, prin care am marcat 100 de ani de la înființare alături de invitați absolvenți de renume. Nimic nu este mai valoros în educația tinerilor decât puterea exemplului.”, a declarat prof. Andreea Drăguleț, directorul Colegiului ”Ion Neculce”.

Cu peste 1.000 de elevi și peste 100 de cadre didactice, Colegiul Național ”Ion Neculce” reprezintă un hub important pentru educația și formarea tinerilor din comunitatea noastră. În fiecare an, aproximativ 250 de elevi își încheie ciclul liceal, pregătiți să-și înceapă propriile lor căi către succes și realizare personală.

În urmă cu aproape 30 de ani, MedLife și-a luat angajamentul de A Face România Bine Împreună. Povestea MedLife se bazează pe experiența unor antreprenori români, care au avut curajul să investească în domeniul sănătății, aducând inovație și promovând calitatea, profesionalismul și empatia față de pacient. De mai bine de un deceniu, CEO-ul companiei, Mihai Marcu, și-a propus ca, prin acțiunile sale individuale, dar și prin Romanian Business Leaders, să se implice activ în creșterea noilor generații de antreprenori care să creeze valoare și locuri de muncă în România.

Despre Grupul MedLife

MedLife a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri consolidată pro-formă în valoare de 453 milioane de euro, în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului precedent, înregistrând un avans de două cifre pentru majoritatea segmentelor de business. Concomitent, compania a reușit să își recupereze gradual o mare parte din marginile pierdute ca urmare a investițiilor din ultimii ani.

 În prezent, Grupul MedLiFe deține cea mai puternică rețea de diagnostic și tratament din România, cu 700 locații proprii și partenere la nivel național și peste 6,5 milioane de pacienți unici care au apelat la servicii de prevenție, wellness, tratament și spitalizare. Totodată, peste 800.000 de angajați beneficiază de abonamente de servicii medicale prin intermediul abonamentelor MedLife.

 MedLife a pornit acum aproape trei decenii, s-a dezvoltat sănătos și a devenit cel mai mare furnizor de servicii medicale private din România. Antreprenorii români, care au pus bazele acestei companii, au investit și s-au implicat pentru a aduce schimbare în sistemul de sănătate românesc, au crezut în inovație și au îndrăznit să țintească cât mai sus, pentru a oferi pacienților români calitate, profesionalism, grijă și respect pentru nevoile lor.

 Compania operează cea mai extinsă reţea de clinici, una din marile reţele de laboratoare medicale, spitale generale şi specializate şi are cea mai mare bază de clienţi corporate pentru Pachete de Prevenţie în Sănătate din țară. Este, de asemenea, din punct de vedere al vânzărilor, unul dintre cei mai mari jucători de servicii medicale private din Europa Centrală și de Est.

 Grupul MedLife are un istoric de succes în ceea ce privește atât creșterea organică, cât și creșterea prin achiziții. Echipa sa puternică și experimentată de management a fost capabilă să creeze și să gestioneze aceste oportunități de creștere, dobândind cunoștințe și experiență valoroase, care să îi permită găsirea celei mai bune căi pentru continuarea cu succes a extinderii.

 Fiind o companie românească cu tradiție, MedLife a ales să se listeze la Bursa din România, fiind un model al listărilor pe piața locală de capital. A deschis orizonturi, iar prin guvernanța corporativă pe care o are implementată, a inspirat și alte companii locale spre a porni pe acest drum și a ajuta la dezvoltarea capitalului românesc și a economiei. Acțiunile emise de MedLife SA sunt admise la tranzacționare pe piața reglementată la vedere administrată de Bursa de Valori București, Categoria Premium, având simbolul de tranzacționare ″M″.

 În perioada de pandemie, MedLife a reușit să joace un rol esențial în societate și să capete un statut de lider în monitorizarea pandemiei prin implicarea activă în zona de cercetare.

 Compania continuă să investească în proiecte cu impact asupra comunității locale, în tehnologie și infrastructură. Creează locuri de muncă și dezvoltă un ecosistem care contribuie la dezvoltarea și menținerea unei Românii sănătoase.