Electronic Arts România, una dintre principalele companii de tehnologie și producătoare de jocuri video din lume și din România, și Golin invită experții în tehnologie și creații interactive să se alăture studioului de dezvoltare din București, prin noua campanie de employer branding „Unique Together”. Conceptul este construit pe baza unor insight-uri desprinse din stilul de lucru și hobby-urile echipei EA România, iar campania combină abordarea creativă a acestora cu tactici targetate.
„Încă din 2006, de când suntem prezenți în România, ne-am extins şi dezvoltat echipele locale în mod constant, iar astăzi suntem una dintre cele mai mari companii de tehnologie din țară și unul dintre cele mai mari studiouri Electronic Arts din lume. EA România se mândrește cu oameni excepționali, experți de top în ramurile diferite în care activează, care lucrează cu pasiune la tot ceea ce presupune tehnologia și dezvoltarea unor jocuri cunoscute și îndrăgite la nivel global. Campania de recrutare „Unique Together” a pornit din dorința noastră de a valorifica potențialul uriaș al oamenilor din țară, iar alături de Golin am ales să abordam recrutarea dintr-o nouă perspectivă. Rezultatul este un conținut smart și entertaining, în egală măsură, care vorbește despre cine suntem și se adresează celor pe care ni-i dorim alături în această frumoasă călătorie și evoluție în care ne aflăm. Ne adresăm celor pentru care pasiunea pentru tehnologie și/sau jocuri nu are limite, acesta fiind numitorul comun care leagă atât de bine echipa EA România și care ne permite să le oferim jucătorilor din întreaga lume cele mai bune experiențe interactive posibile.”, a spus Andrei Lăzărescu, Senior Producer EA SPORTS, EA România.
„Prin această campanie, ne-am dorit să ajungem la o audiență care poate rezona cu diversitatea și particularitățile sutelor de specialiști din EA România. Obținerea insight-urilor a fost un proces de care ne-am bucurat din plin și am fost încântați să vedem deschiderea, sinceritatea și, adesea, simțul umorului echipei EA România. Le mulțumim și pe această cale pentru sprijinul și atitudinea lor, care ne-au ghidat către un concept reprezentativ pentru ei și pentru audiența campaniei, și le dorim noi colegi cel puțin la fel de talentați și pasionați”, a declarat Florin Merlă, Senior Manager, Golin.
Conceptul campaniei a fost dezvoltat de Golin, având la bază informații obținute dintr-un sondaj realizat în cadrul EA România, care a evidențiat diversitatea hobby-urilor angajaților și, deopotrivă, pasiunea lor comună pentru jocuri și tehnologie. Astfel, vizualurile campaniei de recrutări au avut la bază pasiuni reale, precum pescuitul, mașinile sau jocurile de societate, extensii ale pasiunilor inginerilor, producătorilor, artiștilor și celorlalți specialiști EA România. Aceleași vizualuri stau la baza paginii online dedicate înscrierilor disponibile în cadrul diviziei EA Sports – http://www.getinthegame.ro/, care continuă linia vizuală și abordarea conceptului „Unique Together”.
Componentele media ale campaniei „Unique Together” au fost realizate de Initiative, iar site-ul dedicat al campaniei de recrutări a fost realizat cu sprijinul MullenLowe Profero.
Golin coordonează, începând cu 2018, comunicarea corporate și de brand desfășurată de Electronic Arts România, cu accent pe recrutarea de talent tech şi employer branding.
Echipele implicate în dezvoltarea și implementarea campaniei sunt:
Golin: Florin Merlă (Senior Manager), Adina David (Senior Media Associate), Gabriela Ungur (Media Associate), Oana Pohrib (Senior Digital Manager), Victor Dîmbean-Creța (Digital Associate), Joaquin Bonilla (Executive Creative Director), Emanuel Ignat (Art Director), Irina Guțan (Copywriter)
Initiative: Mădălina Burduja (Digital Media Planner), Valentin Deleanu (Senior PPC Specialist), Alex Mănescu (Programmatic Specialist), Cătălin Florea (Strategic Communication Integrator), Dana Marinescu (Client Services Director)
MullenLowe Profero: Adelina Dobrin (Account Manager), Larisa Tagarta (Digital Project Manager), Veronica Oancea (Account Director), Andreea Dinescu (Managing Director)
Despre Golin România
Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, patru ani la rând, titlul de Agenția #1 în topul Biz PR Awards, iar în 2018 premiul pentru Creativitate în PR și două premii pentru Notorietate.
Golin rămâne cea mai premiată agenție de PR la premiile Webstock 2018 și singura agenţie din România premiată cu Gold la două festivaluri internaţionale in 2018 – SABRE Awards EMEA şi IAB MIXX Awards Europe. În 2017, Golin a fost prima agenție de PR din România care a câștigat Grand Prix la Golden Hammer.
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide, desemnată în 2019 Global Agency of the Year în cadrul PR Week Global Awards. La nivel internațional, rețeaua Golin numără peste 50 de birouri în America, EMEA și APAC. Golin este parte a Interpublic Group (IPG), iar în România face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (advertising), Initiative (media), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (new media). Mai multe detalii pe www.golin.com/ro/.
Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.
Despre EA Romania
Electronic Arts România este una dintre cele mai mari companii de tehnologie din România, ce operează pe piața locală din 2006. În această perioadă, EA România a dezvoltat la nivel local titluri best-seller, precum FIFA, Need for Speed, UFC Mobile și NBA Mobile.
Echipa multidisciplinară de români care se află în spatele dezvoltării unora dintre cele mai populare serii de jocuri video din lume e formată din peste 1,500 de oameni din diverse arii de activitate, precum producători, ingineri software, game designers, manageri de proiect, animatori, graficieni, creatori de conținut, UX experts, QA analysts, technical artists și mulți alții.
Despre Electronic Arts
Electronic Arts (EA) este lider global în materie de divertisment digital interactiv. Compania dezvoltă și furnizează jocuri, conținut și servicii online pentru toate tipurile de platforme conectate la internet, de la console, la dispozitive mobile și computere personale. EA are peste 300 milioane de jucători înregistrați în întreaga lume. EA are sediul în Redwood City, California, iar compania este recunoscută la nivel global pentru un portofoliu de mărci apreciate de critici, ca The Sims™, Madden NFL, EA SPORTS™ FIFA, Battlefield™, Need for Speed™, Dragon Age™ și Plants vs. Zombies™.
Mai multe informații despre EA sunt disponibile la www.ea.com/news.