În luna octombrie 2020, KFC România anunța lansarea primului prototip al unui kiosk de comandă touchless – care nu necesită atingerea ecranului – în cadrul restaurantului tip Drive-Thru, KFC Olteniței. Acesta a reprezentat o noutate globală pentru brand, oferindu-le consumatorilor posibilitatea de a comanda produsele dorite cu ușurință, fără a interacționa fizic cu kioskul, și de a beneficia astfel de o experiență 100% touchless, la plata cu cardul bancar. După câteva luni în care feedbackul clienților a fost unul pozitiv, kioskurile touchless au fost introduse în 15 restaurante din București:
- Locațiile de tip Drive-Thru: Olteniței, Mihai Bravu, Iancului, Băneasa, Militari, Vulcan
- Locațiile stradale: Dorobanți, Unirii, Moșilor, Gara de Nord
- Locațiile tip food court: AFI Cotroceni, Băneasa Feeria, Orhideea, Promenada, Colentina
Sistemul de comandă touchless reprezintă o abordare strategică de adaptare la actualul context socio-sanitar, având în vedere, pe de o parte, măsurile de siguranță impuse la nivel național de către autorități, iar pe de altă parte, măsurile suplimentare adoptate la nivel de business, printre care: multipla dezinfectare a suprafețelor de lucru din bucătării și din locații, dotarea angajaților cu măști și mănuși de protecție, păstrarea distanței sociale, încurajarea plății contactless și plasarea recipientelor cu dezinfectanți în incinta restaurantelor.
„Primul kiosk touchless din România a fost implementat în restaurantul KFC Olteniței într-un moment în care rapiditatea adaptării la context a devenit esențială pentru continuitatea și performanța businessului. În medie, 9 din 10 comenzi sunt realizate, în restaurante, prin intermediul kioskurilor, astfel că, această soluție a reprezentat un demers firesc în dezvoltarea și îmbunătățirea acestora. Astăzi, după aproape 5 luni de la introducerea prototipului, am reușit să extindem acest sistem în 15 restaurante din București, în urma feedbackul pozitiv obținut într-un interval de timp relativ scurt. Ne dorim să le oferim consumatorilor noștri încrederea că siguranța și experiența lor sunt prioritare pentru noi și că vom încerca întotdeauna să le oferim produse și servicii de cea mai bună calitate”, a declarat Marian Gogu, Director General KFC România.
Kioskurile touchless utilizează un sistem de camere și senzori de profunzime care urmăresc mișcarea mâinii deasupra ecranului, detectând poziția exactă a acesteia, precum și zona indicată. Camerele nu rețin informații video despre clienți ulterior înregistrării comenzii.
Pentru mai multe detalii despre noutăţile pregătite de KFC, accesaţi https://delivery.kfc.ro/ , pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România și site-ul www.kfc.ro.
Despre Sphera Franchise Group S.A.
Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria de food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brand-urile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell. De asemenea, la nivel internațional, Grupul operează restaurante la Chişinău, Republica Moldova și în Italia.