FCB a făcut „imposibilul” pentru Samsung la Neversea si Untold

Pitch. Se dau: un telefon Samsung Galaxy S10, un brand care crede că trebuie să „Do what you can’t” și două evenimente, Neversea și Untold. Brief: gândiți o experiență in care festivalierii să testeze telefonul într-un mod creativ, provocându-i să descopere singuri produsul și să obțină amintiri unice de la festival. Direcție câștigătoare: #seetheimpossible. Un mix de iluzii optice cu realitate augmentată care te „transportă” de la un festival muzical, într-unul imaginar.

#agencysays

„Cred că publicul de festival știe mai multă „activare de brand” decât credem. A văzut multe beteleuri, are așteptări, știe la ce să se uite, simte ce e și nu e ok în context, depistează rapid intenții prea comerciale, prea hard selling.

Când lucrezi pentru un brand care vrea prezență la festival te lovești de două chestii: relevanța (ce caută brandul acolo?) și din nou relevanța (ce face pentru oamenii de acolo?).

Cu prima a fost ușor, e un match firesc între Samsung și festivaluri; oamenii au brandul în buzunar, e tehnologie, e camera, e bine. Până la urmă festivalurile sunt la fel de mult despre line-up, cât sunt despre instastories.

La întrebarea „ce facem acolo?” am răspuns cu un mic experience. Am creat un spațiu cu iluzii optice, mesaje scrise în AR, oglinzi și podea interactivă. Un fel de #landofillusions pe care îl explorai cu un S10 ce îl primeai la intrare.

Am vrut sa păcălim ochiul, să driblăm percepții, să creăm o experiență vizuală pe care să nu o uiți imediat ce ajungi acasă, și care să se soldeze și cu ceva content și share-uri în social. Cea mai tare, după părerea mea, a fost o poză cu iluzie optică făcută în modul ultrawide, aka „cât vezi cu ochii”.” spune Alexandra Buligescu, copywriter la FCB.

Foto credit: Neversea & Untold

„Ne-a încântat ideea de a propune ceva outstanding unui public de festival și, în același timp, de experiențial. Ne pare bine că am câștigat pitch-ul și că am avut un brand care ne-a provocat. Ambițiile creative și de implementare au fost cu atât mai mari.” Sorina Borcescu – Managing Director la FCB.

 #clientsays

„Ne bucurăm că am fost prezenți la festivalurile Untold și Neversea pentru al treilea an consecutiv. Anul acesta, eforturile noastre au fost îndreptate către a gândi un spațiu creativ și care să rămână în mintea festivalierilor ca o experiență diferită. Avantajul nostru este că dispunem de un produs potrivit – Galaxy S10, telefonul oficial Neversea & Untold – pe care l-am folosit ca element principal în comunicare; astfel, am reușit să ne diferențiem de clasicele cornere foto și am oferit tuturor șansa unei experiențe hands-on, mult mai personală.

Mesajul nostru principal pentru această campanie a fost #seetheimpossible și credem că, împreună cu echipa FCB, am creat o poveste coerentă si integrată, declinată pe toate canalele de comunicare, atât online, cât și offline. Ne bucură foarte tare să vedem că a fost o poveste de succes!”, a declarat Simona Panait, Director de Marketing Samsung România și Bulgaria.

#fcbteam

FCB Bucharest: Sorina Borcescu – Managing Director, Cornel Gologan – Creative Director, Sonia Panait – Business Development Director, Alexandra Buligescu – Copywriter, Emanuel Borcescu – Head of Art, Raul Ciceu – Art Director, Romulus Olteanu – Graphic Designer, Sorin Fotache – 3D graphic designer, Vlad Crisu – DTP, Gabriela Pricob – Production Manager, Ionuț Stan – Senior Production Executive, Marian Enache – BTL Project Manager, Simina Lambrino – Client Service Director, Anca Mateș – Senior Account Manager, Adina Popescu – Senior Account Executive, Ana Miulescu – Account Manager, Ștefania Dinu – Junior Account Manager.

#samsungteam

SAMSUNG Electronics: Simona Panait, Director de Marketing Samsung România și Bulgaria, Andreea Butnaru – Campaign & Category Manager, Ioana Sigarteu – Corporate Communication Manager, Oana Mîță – IM Campaign & Category Supervisor, Amelia Rusu – Events Specialist.