FCB devine Agenția Globală a Anului în topul revistei americane de publicitate Adweek. Dezvoltarea accelerată, inovația regăsită în campaniile creative și adaptarea rapidă la noul context global au fost printre meritele recunoscute de către publicația americană.

„Fundația poveștii FCB sunt colegii și clienții noștri din întreaga lume, iar rezultatele pe care continuăm să le obținem în acest context dificil sunt expresia vie a curajului de care atât colegii, cât și clienții au dat dovadă. Recunoașterea eforturilor noastre de către cei de la Adweek ne onorează, dar acesta este doar începutul!”, spune Carter Murray, CEO FCB Global.

În anul în care campaniile cu adevărat creative s-au diminuat considerabil, FCB a continuat să mizeze pe creativitate și, alături de branduri recunoscute și admirate, a reușit să livreze campanii câștigătoare de premii și, în același timp, orientate spre rezultat. Acestora li se adaugă campaniile realizate contra cronometru în perioada de lockdown pentru clienți precum Walmart, Clorox sau Burger King, dar și campanii civice, precum cea de încurajare a cetățenilor din Chicago să își exprime votul la alegerile prezidențiale, “Boards of Change”.

„Ne dorim să arătăm că munca creativă rezolvă probleme și identifică noi oportunități pe termen scurt, în timp ce consolidează valorile brandului pe termen lung. Este adevărat că premiile validează succesul, dar noi urmărim în egală măsură impactul creativ al muncii noastre în rândul business-ului clienților, precum și al comunității”, spune Susan Credle, Global Chief Creative Office.

Unul dintre diferențiatorii principali în acordarea premiului de către Adweek a fost orientarea rețelei către incluziune și egalitate atât la nivelul business-ului, cât și la nivelul comunității, abordări care au condus la apariția unor talente creative care au livrat rezultate excepționale, precum numirea primei femei Director de Creație în cadrul FCB India. De asemenea, FCB a condus alături de Out Leadership primul studiu global despre integrarea persoanelor LGBTQ+ la locul de muncă și, alături de Tarana Burke, a lansat platforma “Act too” pentru semnalarea agresiunilor de natură sexuală, practic continuarea mișcării “Me too”.

Alături de premiul Adweek, în 2020 FCB Global a fost desemnată și Agenția de Design a anului de către D&AD (Asociația Globală pentru Design și Creație), Cea mai Creativă Agenție Globală în topul The One Club for Creativity și a intrat în top trei în The Good Report pentru implicarea în cauze sociale, pentru al patrulea an consecutiv.

În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 de ani, servicii integrate de comunicare pentru clienți locali și internaționali, între care JTI, Philips, Volkswagen, Vodafone, Enel sau Tymbark Maspex.

Despre FCB Global

FCB este o agenție globală de comunicare integrată de marketing, multiplu premiată și cu o tradiție ce datează din 1873. FCB urmărește să creeze neîncetat campanii care au puterea să transforme branduri, afaceri și comunități, efort validat de titlul de Agenția Globală a anului 2020 oferit de Adweek, Cea mai creativă agenție a anului în America de Nord la Cannes Lions 2019 și poziționarea în top 10 agenții globale la Ad Age A-List 2019. Cu peste 8000 de angajați în 109 agenții și 80 de țări, compania face parte din Interpublic Group of Companies (NYSE: IPG).