FCB va livra pentru AVON servicii de strategie și de creație pentru campaniile de direct marketing, evenimentele și activările de brand ale companiei.

Parteneriatul a debutat în tonuri de roz și cu un call to action rezonant, printr-o campanie de recrutare pentru viitori reprezentanți AVON, denumită sugestiv: Intră în #BRIGADAROZ. Campania se desfășoară până în octombrie 2021, este comunicată în social media (Facebook, Instagram, bannere și landing page dedicat) și are drept miză un Fiat 500.

Suntem încântați să ne reîntregim portofoliul cu un brand de cosmetice, că vorba aia, expertiza și know-how-ul le aveam deja. Avon este un brand cu un model de business atipic, care încurajează antreprenoriatul, foarte potrivit pentru vremuri atipice (iată, pandemice) și asta ne face viața de comunicatori ușoară. Ne bucurăm să facem parte din transformarea Avon, de la modelul prepandemic la un model mai digitalizat, în care să oferim conținut relevant reprezentanților Avon și să îi lăsăm să se desfășoare ca micro-influenceri în comunitățile lor” – Simina Lambrino, Client Service Director FCB.

Colaborarea cu FCB Bucharest a început cu motoarele turate și suntem încrezători că drumul pe care am pornit împreună va fi presărat cu proiecte de succes. Prin campaniile pe care le desfășurăm împreună cu FCB vrem să aducem AVON pe buzele tuturor, nu doar cu produse de make-up, ci și cu mesajul unui brand prezent pe piața de beauty de peste 23 de ani, care susține și încurajează femeile să fie independente, puternice și autentice. Credeați că ne cunoașteți? #WatchUsNow!” – Cornelia Țone, Field Events Coordinator Avon See.

Echipele:

FCB Bucharest: Cornel Gologan – Creative Director, Sonia Panait – Business Development Director, Simina Lambrino – Client Service Director, Rafaela Beldie – Senior Copywriter, Tiberiu Papa – Senior Art Director, Iulia Dumitru – Senior Project Manager, Ana Velici – Senior Project Manager

AVON: Cornelia Țone – Field Events Coordinator Avon SEE, Mădălina Neacșu – Events Specialist, Ilinca Ciubotariu – Events Specialist, Mădălina Constantin – Field Events Specialist

Despre FCB Bucharest

Cu o istorie și o experiență de peste 140 de ani în domeniul comunicării, rețeaua globală FCB, parte a Interpublic Group of Companies, include 150 de agenții în 90 de țări, având peste 8.000 de angajați. În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare. Din portofoliul de clienți fac parte branduri și companii internaționale precum JTI, Philips, Vodafone, Maspex, Porsche Romania, OMV-Petrom etc.