Platforma de comenzi și livrări rapide foodpanda anunță deschiderea unei noi locații pandamart în Cluj-Napoca. pandamart este o rețea de magazine proprii foodpanda de la care utilizatorii pot comanda digital, doar din platformă, cu livrare în 30 de minute. Acesta este cea de-a doua locație pandamart pe care compania o deschide în oraș în prima jumătate a acestui an. Odată cu deschiderea noii locații, foodpanda va oferi acoperire integrală a municipiului Cluj-Napoca pentru comenzi și livrări de la pandamart.

Produsele disponibile în supermarketul digital pandamart vin în completarea ofertei marilor lanțuri comerciale din Cluj-Napoca listate pe platformă și se axează pe nevoile imediate ale clienților săi, cumpărături rapide care pot fi livrate în jumătate de oră.

Clujenii pot accesa oferta celui mai apropiat pandamart în secțiunea Shops / Magazine a platformei, având disponibile în prezent peste 2000 de produse de uz cotidian cu livrare rapidă. Printre categoriile listate în oferta pandamart se numără: fructe și legume, lactate și ouă, mezeluri și carne proaspătă, produse congelate, băcănie, produse pentru mic dejun, dulciuri și gustări, apă, sucuri și băuturi, produse din tutun, alcool, pâine și produse panificație, cosmetică și îngrijire personală, produse destinate mamei și copilului sau produse pentru animale de companie. În completarea acestora, compania a introdus și noi categorii precum: produse pentru diete speciale (cum ar fi cele pentru diete vegane sau fără gluten), băuturi artizanale sau produse românești.

„Clujenii sunt printre cei mai activi utilizatori ai platformei foodpanda, fie că vorbim despre comenzi de la restaurante sau de cumpărături rapide. Datorită succesului înregistrat de prima locație pandamart inaugurată în Cluj-Napoca la începutul acestui an, am decis să deschidem încă o locație pandamart în oraș și să oferim acoperire integrală pentru cumpărături ce pot fi livrate în 30 de minute. Ne propunem astfel să devenim serviciul rapid la care clienții noștri apelează cu prioritate atunci când au nevoie imediată de produse de uz cotidian, complementar ofertei variate a retailerilor parteneri”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.

Potrivit reprezentanților companiei, flota de livratori foodpanda va livra produsele solicitate de clienți în 30 de minute de la momentul plasării comenzii în aplicație. Valoarea minimă a unei comenzi este de 49,99 lei, iar taxa de livrare pornește de la 5,99 lei și diferă în funcție de zona de livrare sau de campaniile în derulare. Intervalul orar în care clujenii pot face comenzi de la pandamart este cuprins între orele 09:00 și 23:00.

În prezent, primele trei locații pandamart funcționează în București și Cluj-Napoca, urmând ca pe parcursul acestui an compania să extindă rețeaua de magazine și în alte orașe din țară, precum: Oradea, Târgu Mureș, Pitești, Ploiești sau Iași.

 Despre foodpanda

foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 8000 de comercianți (restaurante și retaileri) din peste 40 de orașe: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila, Sebeș, Satu Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Focșani, Târgoviște, Alba Iulia, Drobeta-Turnu Severin, Mioveni, Roman, Târgu Jiu, Deva, Bistrița, Botoșani, Suceava, Roman, Zalău, Slatina, Giurgiu, Tulcea, Miercurea Ciuc sau Sfântu Gheorghe.

Începând de anul trecut, foodpanda și-a extins serviciile în zona comerțului rapid și acoperă o gamă diversificată în afara livrării de mâncare, integrând în secțiunea Shops din platformă mii de produse disponibile pentru livrare imediată de la zeci de parteneri din retailul alimentar și non-alimentar.

foodpanda este parte a grupului Delivery Hero, una dintre cele mai mari platforme de comenzi și livrări de mâncare la nivel global și lider în ceea ce privește numărul restaurantelor partenere, utilizatori activi și volum de comenzi în mai multe țări decât oricare dintre competitorii săi.