HELL ENERGY, unul dintre cele mai cunoscute branduri de băuturi energizante la nivel mondial, anunță extinderea colaborării cu Bruce Willis, dar și pregătirea noii campanii globale.

Celebrului actor de la Hollywood i se va alătura și Zuleyka Rivera, actriță și model sud-american, cunoscută în special în urma apariției sale în videoclipul Despacito, care a adunat până în prezent 6,6 miliarde de vizualizări pe YouTube.

Povestea colaborării cu Bruce Willis a început cu doi ani în urmă, când brandul a decis că are nevoie să fie reprezentat nu doar de o persoană populară la nivel mondial, ci și de o persoană care rezonează cu valorile brandului și care le poate transmite mai departe.

 „Succesul alegerii pe care am făcut-o în urmă cu doi ani este evidențiat în principal de feedback-ul consumatorilor noștri, deoarece ei sunt cei care își aleg băutura energizantă preferată în fiecare zi. Bruce Willis are tot ceea ce reprezintă brandul HELL: este puternic, dinamic și curajos. Munca pe care am depus-o în ultimii doi ani a confirmat că dedicarea noastră pentru calitate este similară, deci, nici nu s-a pus problema dacă vrem să continuăm să lucrăm cu el. Totodată, am luat decizia să includem o a doua celebritate în campania noastră globală, frumoasa Zuleyka Rivera. Modelul și actrița sud-americană a câștigat titlul de Miss Univers în 2006 și a devenit ulterior cunoscută pentru cariera în lumea filmului și a business-ului.”, a declarat Péter Pantl, International Communication and Marketing Director al HELL ENERGY.

Filmările pentru noul spot publicitar HELL ENERGY vor începe la finalul lunii martie la New York și urmează ca anul acesta campania să fie lansată pe toate piețele unde HELL ENERGY este prezent. 

Despre HELL ENERGY:

HELL ENERGY se află printre brandurile cu cele mai dinamice creșteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vândute în mare parte în Europa și Asia.

HELL ENERGY a fost fondat în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria într-un timp record de numai patru ani.  Grație conceptului creativ, strategiei de vânzări și campaniilor memorabile de markenting, astăzi HELL este prezent în peste 50 de țări din toată lumea. Din 2017, compania își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu, QUALITY PACK, echipată cu cea mai modernă tehnologie.

În 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globală care îl are în prim-plan pe Bruce Willis. Datorită inovației continue în ceea ce privește portofoliul de produse, în acest an, brandul va lansa o noua categorie de produse, pe bază de cafea și lapte.

Business-ul HELL ENERGY se bazează pe doi piloni: băuturi cu o calitate superioară și un raport calitate-preț bun.